همشهری آنلاین: هفته ششم لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که در مهمترین دیدار گیتی پسند با شکست مس سونگون احیا شد.

futsal

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در اصفهان گیتی پسند با گل‌های زیبایی که به ثمر رساند، انتقام شکست فصل پیش در خانه را مقابل مس گرفت.

بازی با برتری 5 بر 3 گیتی‌پسند خاتمه یافت تا تیم محمود خوراکچی احیا شود.

در مشهد جدال تیم‌های فرش آرا و تاسیسات دریایی با حساب ۴ بر ۳ به سود تاسيسات به پايان رسيد تا صدرنشینی اين تيم و بحران فرش آرا ادامه يابد. با این نتیجه فرش آرا قعرنشین تازه لیگ برتر هم شد.

شهروند ساری در خانه خود مقابل کاشی نیلوي اصفهان به برتری 2 بر 1 دست یافت. دبیری تبریز در مصاف با میثاق تهران به برتری نزدیک 4 بر 3 رسيد.

بازی حساس و جذاب حفاری خوزستان با یاسین پیشرو قم در نیمه اول با تساوی همراه بود، اما این تیم قمی بود که در دوئل با مربی قمی حفاری بهتر کار کرد و در نهایت با برتری 3 بر 1 نتیجه‌ای بزرگ را رقم زد.

فردوسی هم در زمین آذرخش شکست خورد تا تیم بندری در حضور پر شمار تماشاگرانش به اولین پیروزی خود در لیگ دست پیدا کند.

در آخرین بازی هم جدال جنجالی مقاومت البرز با منصوری قرچک با تساوی خاتمه یافت. نیمه اول این بازی با 6 گل همراه بود که سهم هر تیم سه گل بود. در این نیمه افشین کاظمی از منصوری اخراج شد و بازی هم برای دقایقی متوقف شد. در نیمه دوم اما بازی متعادل پیگیری شد و از گل‌های نیمه اول خبری نبود تا بازی با همان نتیجه ۳ بر۳ خاتمه یابد.

کد خبر 304751

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha