چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
۰ نفر

ملی‌پوشان والیبال ایران تمرین خود را در آستانه اعزام به مسابقات واگنر لهستان آغاز کردند.

والیبال

نكته جالب در تمرين ديروز اينكه فرهاد ظريف، ليبروي سابق تيم ملي واليبال ايران كه در ليست جديد سرمربي تيم ملي قرار ندارد در سالن فدراسيون واليبال حاضر شد و دقايقي با لباس شخصي با بازيكنان گفت‌وگو كرد. وي برخورد گرمي با بازيكنان تيم ملي داشت و اواسط تمرين سالن را ترك كرد.

اسلوبودان كواچ در حاشيه تمرين تيم ‌ملي واليبال به خبرنگاران گفت: همانطور كه مي‌دانيد بعد از مسابقات جهاني استراحت 2هفته‌اي داشتيم و بعد از آن سخت شروع به تمرين كرديم تا آماده شويم. حالا هم خود را براي جا‌م جها‌ني و جام واگنر آماده مي‌كنيم. قطعا حضور در جام واگنر تأثير زيادي براي موفقيت تيم ‌ملي واليبال ايران دارد و خيلي مهم است و براي ما مهم است كه قبل از جا‌م جها‌ني بازي‌هاي تداركاتي خوبي داشته باشيم و به همين دليل مقابل روسيه به ميدان مي‌رويم.

وي افزود: خيلي مطمئن هستم اما نمي‌توانم پيش‌بيني مشخصي داشته باشم. اينكه بگويم 50درصد يا 100درصد در جا‌م جها‌ني موفق مي‌شويم، برايم امكان ندارد ولي مي‌دانم كه مي‌توانيم جلوي همه تيم‌ها با قدرت ظاهر شويم. ما يكي از نامزدهاي كسب سهميه المپيك در جا‌م جها‌ني هستيم.

سرمربي تيم ملي واليبال همچنين با قدرداني از بازيكنان تيم ملي «ب» گفت: به‌نظرم اين تيم خيلي خوب كار كرد. خودم از نزديك شاهد چند مسابقه آنها بودم. بازيكنان تيم ملي «ب» خيلي خوب بازي كردند و با پوشيدن پيراهن تيم ‌ملي‌شان جنگيدند و از آنها ممنون هستم و فكر مي‌كنم عملكرد قابل‌قبولي داشتند. كواچ در پايان تصريح كرد: عملكرد بازيكنان گروه «ب» را زيرنظر داشتم و تك تك آنها را رصد كردم. البته دوست داشتم محمدرضا موذن هم در اين مسابقات به ميدان برود اما گويا مصدوم شد. به‌ هر‌ حال فكر مي‌كنم كه با توجه به اينكه تيم‌هاي خوبي از آسيا در مسابقات شركت كرده بودند، تيم ‌ملي واليبال «ب» خيلي خوب كار كرد و بايد به كادرفني آنها خسته نباشيد بگويم.

کد خبر 303776

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha