همشهری آنلاین: پیکر طیبه و نورانی ۲۰ شهید دوران دفاع مقدس از ۹ استان کشور از طریق کارت شناسایی و پلاک هویت شناسایی شد.

شهید

به گزارش ایرنا از کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، این شهدای گرانقدر متعلق به استان های خوزستان، خراسان رضوی، همدان ،کهگیلویه و بویراحمد، زنجان، قم، سمنان، چهارمحال وبختیاری و استان بوشهر هستند.

اسامی این شهدای گرانقدر به این شرح است:

** استان خوزستان
یوسف عقیلی زاده، فرزند ناصر، متولد 46 ، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.
عبدالامیر رمی، فرزند سالم، متولد 1346، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای 4 و در منطقه عملیاتی ام الرصاص به شهادت رسید.
منوچهر تنگسیری، فرزند ابوالقاسم، متولد 1350 ، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی جزیره سهیل به شهادت رسید.
عیسی جابری، فرزند احمد، متولد 1348 ، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی جزیره سهیل به شهادت رسید.
علی نبوی، فرزند مرتضی، متولد 1346 ، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی جزیره سهیل به شهادت رسید.
حسین علی بایمانی نژاد، فرزند قربانعلی، متولد 1346 ، اعزامی از استان خوزستان که در عملیات کربلای4 و در منطقه عملیاتی جزیره سهیل به شهادت رسید.

** استان خراسان رضوی
محمدرضا قائمی، فرزند قربان، متولد سال 1343، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسید.
محمدرضا سهرابی، فرزند قاسم علی، متولد سال 1340، اعزامی از استان خراسان رضوی که در تک دشمن و در منطقه عملیاتی زبیدات به شهادت رسید.
محمد حصاری، فرزند غلامرضا، متولد سال1320، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسید.
محمدباقر حصاری، فرزند غلامرضا، متولد سال 1315، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی شرق دجله به شهادت رسید.
احمد دلیل، فرزند غلامحسین، متولد سال 1342، اعزامی از استان خراسان رضوی که در عملیات بدر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.

** استان همدان
محمد نجفی، فرزند التفاتعلی، متولد سال 1347، اعزامی از استان همدان که در عملیات آفندی 65و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.
امیر مسعود محمدزاده، فرزند رضا، متولد سال 1340، اعزامی از استان همدان که در عملیات آفندی65 و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.

** استان کهگیلویه و بویراحمد
جان محمد کریمی، فرزند قلی، متولد سال 1343، اعزامی از استان کهگیلویه و بویراحمد که در عملیات تک دشمن و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.
احمد آذریان، فرزند محمدجان، متولد سال 1342، اعزامی از استان کهگیلویه و بویراحمد که در عملیات والفجر 8 و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسید.

** استان زنجان
جعفر منتخبی، فرزند محمود، متولد سال 1340، اعزامی از استان زنجان که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.

** استان چهارمحال و بختیاری
قباد مرادی، فرزند جواد، متولد سال 1343، اعزامی از استان چهارمحال و بختیاری که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.

** استان بوشهر
غلامرضا بیژنی، فرزند حیدر، متولد سال 1340، اعزامی از استان بوشهر که در عملیات تک دشمن67 و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسیدند.

** استان سمنان
حسین علی آبادی، فرزند ذبیح الله، متولد سال 1341، اعزامی از استان سمنان که در عملیات خیبر و در منطقه عملیاتی مجنون به شهادت رسید.

** استان قم
رحمت الله عربلو، فرزند اکبر، متولد سال 1343، اعزامی از استان قم که در عملیات محرم و در منطقه عملیاتی شرهانی به شهادت رسید.

کد خبر 303509

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha