یکشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: اعتراض‌های جاسم کرار، هافبک عراقی و پُرحاشیه استقلال به‌دلیل عدم دریافت مطالباتش، باعث ناراحتی مسئولان باشگاه شده است.

او شب قبل از بازي حساس با ملوان (نزديكي‌هاي ساعت23)، يكباره اردوي استقلال را به هم ريخت و از مسئولان اين باشگاه درخواست كرد اتومبيلي را كه قرار بود به‌عنوان بخشي از مبلغ قرارداد دريافت كند، به او بدهند. كادرفني استقلال تصميم گرفت به‌دليل رفتارهاي كرار، او را مقابل ملوان نيمكت‌نشين كند ولي نكته مهم حرف‌هاي مظلومي در كنفرانس مطبوعاتي بود كه تأكيد كرد نيمكت‌نشيني كرار فقط به‌دليل غيبت او در تمرينات بوده است. مظلومي حتي با حمايت قاطع از اين بازيكن، اعلام كرد كه او به‌دليل مطالباتش، حق دارد كه ناراحت شود. سرمربي آبي‌ها در حال حاضر اصلي‌ترين حامي ياغي استقلال است، اين در حالي است كه ديگر مسئولان استقلال و برخي از بازيكنان اين تيم، از رفتارهاي كرار به‌شدت ناراحت هستند.

  • توضيحات نظري جويباري

علي نظري جويباري، معاون ورزشي باشگاه استقلال در مورد جزئيات اختلاف اين باشگاه با كرار مي‌گويد: «طبق توافقي كه كرديم 50درصد قرارداد كرار را نقدا پرداخت كرديم و 50درصد ديگر را قرار شد در قالب چك به او بدهيم. ما يك‌فقره چك براي كرار از اسپانسر باشگاه گرفتيم. اين بازيكن اعلام كرد كه اين چك به درد من نمي‌خورد، ما هم دوستي داريم كه نمايشگاه‌دار است. گفتيم چك را به دوستمان مي‌دهيم تا به كرار ماشين بدهد. آقاي كرار از چك ما مطمئن نبود و ما هم خواستيم كار او را راه بيندازيم نه اينكه بلوا كنند و با آبروي ما بازي شود. آقاي طاهر سعيدي، مدير برنامه‌هاي كرار هم عاشق مصاحبه است و حرف‌هاي او غيرحرفه‌اي بود.» جويباري ادامه مي‌دهد: «وقتي اين بازيكن آن موقع شب مي‌گويد بايد ماشين من را بدهيد، چه كار مي‌توانيم انجام دهيم؟ چون اين كار را كرده است، ديگر دلم نيست ماشين را به او بدهم.»

  • ادعاي مدير برنامه‌هاي كرار

استقلالي‌ها به‌شدت از اينكه مدير برنامه‌هاي كرار، مفاد قرارداد او را رسانه‌اي كرده است، ناراحتند. مدير برنامه‌هاي كرار، اما در اين زمينه از خودش دفاع مي‌كند: «وقتي مسئولان استقلال بدقولي مي‌كنند، مجبور هستيم مفاد قرارداد را مطرح كنيم. وقتي پاسخ كرار را نمي‌دهيد، بايد همه‌‌چيز را بگوييم. آقاي نظري، شما كه حرفه‌اي هستيد چرا چك بدون مُهر صادر مي‌كنيد؟ شما كه حرفه‌اي هستيد چرا توافق با كرار را امضا نمي‌كنيد؟ ابتدا يك چك غيرمعتبر دادند و بعد هم چكي دادند كه پولي در حسابش نبود. چند شب پيش هم آقاي نظري به كرار گفت به هتل برود تا ماشين را برايش بياورند اما باز هم به وعده‌هايشان عمل نكردند.»

گفتني است كه قرار است جلسه‌اي با حضور مربيان استقلال و مديريت باشگاه برگزار شود و درخصوص اين بازيكن و رفتارهاي پرحاشيه‌اش تصميم‌گيري شود. با اين حال مظلومي به هيچ عنوان دوست ندارد اين بازيكن را از دست بدهد.

کد خبر 303450

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha