نوجوان ۱۶ ساله به بهانه نگاه چپ با طعمه‌هایش درگیر می‌شد و با تهدید چاقو دست به زورگیری می‌زد.

متهم

او كه محمدحسين نام دارد پس از سرقت سوار خودروي همدست 34 ساله‌اش مي‌شد و فرار مي‌كرد. اين باند دونفره اواسط ارديبهشت با شكايت 2 مالباخته تحت تعقيب پليس قرار گرفتند. يكي از آنها به ماموران گفت: من و دوستم در پياده‌رو قدم مي‌زديم كه پسري به ما نزديك شد. او به بهانه نگاه چپ و اينكه با او چشم تو چشم شده‌ايم با ما درگير شد و با تهديد چاقو گوشي هر دوي ما را گرفت و سوار يك پرايد شد.

من هم دنبالش دويدم و دستگيره ماشين را گرفتم كه در همين هنگام راننده پرايد كه مرد جواني بود به سارق گفت با چاقو بزنش. او هم يك ضربه به دستم زد و من نقش بر زمين شدم. چند روز از اين شكايت گذشته بود كه ماموران كلانتري در خيابان دانشگاه شهيد بهشتي به يك خودروي پرايد 141 نوك مدادي مشكوك شدند.

راننده مرد جواني به اسم فرهاد بود و وقتي داخل ماشينش مقدار زيادي گوشي تلفن همراه و وسايل داخل خودروي مسروقه كشف شد، دستگير شد و به پايگاه يكم آگاهي انتقال يافت. در آنجا مشخص شد كه فرهاد همدست همان نوجوان زورگير است كه تحت تعقيب پليس قرار دارد. با اطلاعاتي كه از او به دست آمد همدستش به نام محمدحسين نيز دستگير شد و در بازجويي‌ها به ده‌ها زورگيري اعتراف كرد. به گفته سرهنگ يوسف‌وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران قاضي پرونده مجوز انتشار عكس بدون پوشش متهمان را صادر كرده و شاكيان احتمالي مي‌توانند به پايگاه يكم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 299918

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha