چیزی کمتر از دو‌ماه به دیدار مرحله یک چهارم نهایی نفت تهران مقابل الاهلی امارات زمان باقی است اما این تیم با از دست دادن بازیکنانش دیگر توان گذشته‌اش را ندارد.

فوتبال-منصوریان-تیم نفت

به گزارش ايسنا، از همان ابتدا كه قرار بود عليرضا منصوريان اين تيم را به مقصد استقلال تهران ترك كند قابل پيش‌بيني بود كه با رفتن او بسياري از بازيكنان اين تيم نيز جدا شوند، اما عليرضا منصوريان با مخالفت باشگاه نفت و نيز فشارهاي عديده‌اي كه از سوي برخي عوامل باشگاه استقلال كه «ناپختگي» خوانده شده بود در اين تيم ماندني شد. ماندن عليرضا منصوريان هم در روزهاي اخير سبب نشد كه برخي از بازيكنان نفت اين تيم را ترك نكنند تا نفتي‌ها از طرفداران زيادي برخوردار نباشند. اما سيل جمعيتي از هو‌اد‌ا‌ران فو‌تبا‌ل كه به‌عنوان تيم ملي حامي و نگران نفت و سرنوشت آن در آسيا هستند، بيش از هر زماني سرنوشت اين باشگاه تهراني را در آسيا شبيه همه تيم‌هاي تضعيف شده ايراني در مراحل بالاتر ليگ قهرمانان آسيا مي‌بينند.

غلامرضا رضايي، مهاجم خوبي كه در بسياري از بازي‌ها براي منصوريان يك مهره تأثيرگذار بود، به سايپا پيوست.امين حاج محمدي، مدافع جوان و آينده‌دار تيم فو‌تبا‌ل نفت تهران در ليگ چهاردهم نيز اين تيم را به مقصد استقلال تهران ترك كرد. او كه يكي از وزنه‌هاي‌منصوريان در فصل قبل بود، سرانجام زودتر از آنچه تصور مي‌شد به استقلال رفت. كمال‌الدين كاميابي‌نيا، ديگر بازيكن نفتي‌ها كه در ميانه ميدان براي تيمش به موقع مؤثر واقع شده بود به ديگر تيم پايتخت پيوست تا قراردادي 2 ساله با پر‌سپوليس امضا كند و دست مربي جوان نفتي‌ها بيش از گذشته خالي شود.‌ بيرانوند، د‌ر‌وازه‌بان خوب نفت تهران كه فصل بسيار درخشاني را پشت سر گذاشت و مورد توجه چند تيم خارجي نيز قرار گرفته است، در فصل پيش‌رو با چالشي جديد با سرمربي‌اش مواجه شده است. شنيده‌هاي عليرضا بيرانوند مبني بر اينكه سيدمهدي رحمتي در ليست منصوريان براي ليگ پانزدهم‌قرار داشته هر چند با انكار باشگاه مواجه شده اما اين د‌ر‌وازه‌بان را ناراحت كرده است. بيرانوند كه يكي ديگر از گزينه‌هاي جدي جدايي از نفت به شمار مي‌رود معتقد است كه به هيچ وجه ماندنش در تيم نفت با توجه به پيشنهادهاي جدي‌اي كه دارد قطعي نيست.لئوناردو پادواني نيز كه تا حدودي پيوستنش به سپاهان قطعي شده بيش از هر زمان ديگري خط دفاعي نفت را با بحراني جديد مواجه مي‌كند. تيم نفت كه حاج محمدي را از دست داده با رفتن پادواني -كه در فصل گذشته بيش از يك مهاجم گلزن براي نفت ظاهر شد- خط دفاعي‌اش با بحراني جدي مواجه مي‌شود.

کد خبر 299394

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha