مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد از برگزاری ویژه برنامه باغ رمضان در شب‌های‌ماه مبارک رمضان خبر داد و از شهروندان دعوت کرد در این شب‌ها میهمان جشنواره‌ها، مراسم و نمایشگاه‌های مختلف در بوستان‌های آب و آتش و نوروز باشند.

رمضان

اردشير نوريان ضمن بيان اين مطلب خاطرنشان كرد: منطقه فرهنگي و گردشگري عباس آباد، امسال ويژه برنامه «باغ رمضان» را در شب‌هاي‌ماه مبارك رمضان در قالب مراسم فرهنگي و مذهبي و نمايشگاه‌هاي گوناگون برگزار مي‌كند. وي افزود: اين برنامه‌ها از ساعت 19و با تلاوت قرآن و نماز جماعت آغاز شده و ضمن فعاليت نمايشگاه‌ها و پرديس‌هاي فرهنگي و اجتماعي با برگزاري جنگ فرهنگي و هنري، در ميدان مشاهير بوستان نوروز پيگيري مي‌شود.

مديرعامل شركت نوسازي عباس‌آباد يادآور شد: نمايشگاه‌هاي تدارك ديده شده در باغ رمضان، در حوزه محصولات فرهنگي، صنايع‌دستي و برخي خدمات اجتماعي است. ضمن آنكه پرديس‌هاي قرآن و عترت، سلامت، ورزش و سرگرمي و... با حضور شهروندان به فعاليت مي‌پردازند. نوريان با دعوت از شهروندان براي حضور در منطقه عباس آباد، تأكيد كرد: در‌ماه رمضان سال‌جاري، شب‌هاي شلوغي را در بوستان‌هاي آب و آتش، نوروز، سفرهاي دريايي، پل طبيعت و گنبد مينا پيش‌بيني مي‌كنيم و بر همين اساس از ماه‌هاي قبل تدارك لازم در حوزه‌هاي خدمات شهري، پاركينگ و... انديشيده شده است.

به گفته وي، ويژه برنامه «باغ رمضان» با مشاركت صدا و سيما و شهرداري منطقه 3برگزار مي‌شود و اميد مي‌رود با استقبال شهروندان در سال‌هاي آينده نيز شاهد برگزاري آن باشيم.

کد خبر 298662

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha