جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

با پیوستن داریوش ارجمند به گروه تولید «بادیگارد»، جمع بازیگران تازه‌ترین پروژه سینمایی ابراهیم حاتمی‌کیا تقریبا کامل شده و در فاصله کمتر از یک‌ماه تا آغاز فیلمبرداری، جست‌وجوها برای یافتن لوکیشن‌های مورد نظر فیلمساز به مرحله جدی رسیده است.

بادیگارد

به گزارش همشهري، تا امروز بازي پرويز پرستويي، مريلا زارعي، امير آقايي، فرهاد قائميان، محمود عزيزي، كامران نجف‌زاده، ديبا زاهدي، بهنوش طباطبايي و بابك حميديان در باديگارد قطعي شده و علاوه بر حادثه‌اي كه براي پرستويي حين تمرين موتورسواري پيش آمد و به خير گذشت، بازگشت حميديان از فرانسه و پيوستن او به گروه بازيگران ديگر خبر مهم اين روزهاست. اين بازيگر پس از تجربه موفق ايفاي نقش شهيد اصغر وصالي در «چ»، قرار است براي بار دوم عهده‌دار ايفاي نقشي مهم و حساس در فيلم حاتمي‌كيا باشد.

گروه كارگرداني باديگارد هفته گذشته براي انجام تحقيقات و بازديد لوكيشن سفري به ايرانشهر در استان سيستان و بلوچستان داشت كه نشان مي‌دهد قرار است بخشي از بازيگران آن از اين استان انتخاب شوند. ضمن اينكه همين امر به برخي حساسيت‌ها درباره نقش مردم ايرانشهر دامن زده بود كه با توضيح مجري طرح پروژه مرتفع شد. پژمان لشكري‌پور در توضيح خود حاتمي‌كيا را سينماگري دانست كه مي‌كوشد با باديگارد اثري ماندگار در ذهن مردم ديار سيستان و بلوچستان بر جاي بگذارد و هجمه بيگانگان عليه فرهنگ و قوم اين ديار را به تصوير بكشد.

گفته مي‌شود كه كارگردان باديگارد و مدير توليد پروژه به‌تازگي سفري هم به شهر نطنز داشته و از لوكيشن‌هاي اين شهر و كوهستان استان اصفهان بازديد كرده‌اند. با توجه به نزديكي نطنز به نيروگاه اتمي و احتمال پرداختن به موضوع هسته‌اي در فيلم، شايد اين شهر هم نقشي مهم در تأمين لوكيشن‌هاي پروژه ايفا كند. حاتمي‌كيا پيش از اين «چ» را در منطقه غرب ايران ساخته بود و حالا در باديگارد، شرق و مركز ايران را مورد توجه قرار داده است.

پيش‌توليد باديگارد از نيمه ارديبهشت با برگزاري جلسه‌هاي روخواني فيلمنامه آغاز شده و همزمان كار بازنويسي نهايي فيلمنامه و انتخاب عوامل پيگيري مي‌شود. انتظار مي‌رود فيلم همزمان با پايان ‌ماه رمضان مقابل دوربين محمود كلاري برود كه پس از 20سال براي دومين بار با حاتمي‌كيا همكاري مي‌كند. سيدهادي اسلامي هم كه با «چ» سيمرغ بلورين بهترين جلوه‌هاي ويژه بصري را از جشنواره سي و دوم برده، مدير جلوه‌هاي بصري باديگارد است.

حاتمي‌كيا كه عمدتا كارگرداني فيلم‌هاي دفاع‌مقدس را در كارنامه خود دارد، ‌در هجدهمين تجربه كارگرداني از آن حال و هوا فاصله گرفته و قصد دارد ماجراهاي زندگي شخصي و حرفه‌اي يك محافظ شخصي را روايت كند. داستان باديگارد درباره محافظ يكي از شخصيت‌هاي مهم نظام است كه در انجام وظايف خود دچار ترديد مي‌شود و اين دودلي ماجراهايي تازه براي او و همراهانش رقم مي‌زند.

کد خبر 298521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha