دوشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران و فرابورس کاهش یافت. در عین حال ارزش کل معاملات هم با کاهش زیادی مواجه شد.

شاخص بورس تهران با 211واحد كاهش به 61هزارو442 واحد و شاخص فرابورس با 5.2واحد كاهش به 687واحد رسيد. ديروز همچنين 72ميليارد تومان سهام در بورس و 36ميليارد تومان سهام در فرابورس دادوستد شد كه نشان‌دهنده كاهش شديد حجم معاملات روزانه در بازار سهام است.

در مبادلات روز گذشته و در گروه خودرو براي دومين روز پياپي شاهد انجام معاملات بلوكي در سهام شركت سايپا بوديم. در اين روز 160ميليون سهم از سهام اين شركت معامله شد و بيشترين حجم معاملات را به خود اختصاص داد. با توجه به نزديكي برگزاري مجامع شركت‌هاي گروه خودرو، نبايد انتظار تقسيم سود نقدي را داشت زيرا اكثر شركت‌هاي خودروساز همچنان داراي زيان انباشته هستند.
در گروه انفورماتيك، شركت فن آوا در اطلاعيه شفاف‌سازي‌ خود اعلام كرد 20درصد سهام شركت فن آوا كارت را فروخته است.

60ميليون سهام به قيمت هر سهم 4757ريال كه در درصورت تأييد معامله، 2254ميليارد ريال به سود شركت افزوده خواهد شد كه به ازاي هر سهم 514ريال خواهد بود. در اين گروه همكاران سيستم بعد از برگزاري مجمع با 2درصد كاهش در قيمت 2950ريال به بازار بازگشت.

در گروه مخابرات سهام شركت همراه اول در قيمت 25000ريال معامله شد تا ضمن كاهش 1000ريالي ارزش هر سهم، همراه اول يكي از بيشترين تأثيرهاي منفي را بر شاخص كل داشته باشد.ديروز گروه سيمان بيشترين صف‌هاي فروش را به‌خود اختصاص داد. در پايان سال گذشته 14ميليون تن سيمان بدون مشتري در انبار شركت‌هاي توليدكننده باقي مانده بود.

کد خبر 298196

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha