گروه سیاسی: وزیر اطلاعات با بیان اینکه دولت نهم مسایل حزبی، گروهی و سیاسی ندارد، تأکید کرد: اگر جایی خلاف شعارها و اقدامات دولت عمل می‌شود، به ما گزارش دهید.

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز که ایرنا خبر آن را منتشر کرد، اظهار داشت: دولت تلاش می‌کند از منازعات بی‌حاصل بپرهیزد و در جهت خدمت بی‌منت به مردم گام بردارد.

نماینده ویژه رئیس جمهوری در سفر به فارس طی هفته دولت، با بیان اینکه سفرهای استانی رئیس جمهوری که قرار بود طی‌دو سال انجام شود، کمتر از دو سال و به نحو احسن انجام شد گفت: دولت اشراف کامل به توانمندیها، روحیات مردم و مشکلات دارد و در این زمینه آمادگی پیدا کرده است.

وزیر اطلاعات  در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری شیراز  با اشاره به قائله گروگانگیری در شرق کشور، گفت: گفته می‌شود برخی از گروگانگیران ایرانی هستند.

به گزارش فارس محسنی اژه ای با تاکید بر اینکه این افراد هنوز به ایران تحویل داده نشده‌اند خاطر نشان کرد: در خوزستان امنیت برقرار است، اخیرا یک جریان ضدانقلاب و ترور در این منطقه شکل گرفته بود که عوامل این گروه نیز دستگیر شدند.

وی افزود: به رغم تلاش‌های دشمنان و آنچه که می‌خواهند جلوه دهند، امنیت ایران به نسبت بسیاری از کشورهای دنیا مطلوب‌تر است.

کد خبر 29763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز