همشهری آنلاین: پیکر محمدابراهیم کاکاوند، از خلبانان بنام و موفق کشور در دوران دفاع مقدس که از وی به‌عنوان «قهرمان جنگ» یاد می‌شود، امروز، ۱۶ خردادماه توسط مردم لرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

شهید

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ خلبان محمدابراهیم کاکاوند به دیار باقی شتافت و پیکر وی امروز توسط مردم لرستان تشییع و به خاک سپرده شد.

محمدابراهیم کاکاوند یکی از خلبانان بنام و موفق کشور در دوران دفاع مقدس و پس‌ از آن بوده است، مرحوم کاکاوند از طراحان عملیات فتح‌المبین بود.

مهدی مددی، فرمانده لشکر 84 ارتش لرستان در جمع خبرنگاران با بیان این‌که مقام معظم رهبری در دوران دفاع‌مقدس به مرحوم امیر سرتیپ محمدابراهیم کاکاوند لقب «قهرمان جنگ» را داده بودند، خاطرنشان کرد: وی در ارتفاعات توچال تهران دچار ایست قلبی شد و به دیار باقی شتافت و مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر وی صبح امروز شنبه، 16 خردادماه از مقابل مسجد صاحب‌الزمان(عج) خرم‌آباد برگزار شد.

وی اظهار کرد: مرحوم امیر سرتیپ محمدابراهیم کاکاوند متولد 1324 از محله سبزه‌میدان خرم‌آباد بوده و دارای چهار فرزند است که فرزند ارشد مرحوم با انتخاب شغل خلبانی راه پدر بزرگوار خود را ادامه داده و سه فرزند دیگر وی در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تحصیل‌ کرده‌اند.

کد خبر 297300

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha