همشهری آنلاین: کمانداران کشورمان در بخش مردان و بانوان در آنتالیای ترکیه به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی صعود کردند.

Archery

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در مرحله دوم مسابقه‌های جام جهانی تیراندازی با کمان که در دو بخش مردان و بانوان در رشته‌های ریکرو و کامپوند در حال برگزاری است، پس از پایان مرحله مقدماتی نتایج زیر به دست آمد:

در بخش کامپوند انفرادی زنان که 68 شرکت‌کننده حضور داشتند، کمانداران کشورمان افسانه شفیعی، سکینه قاسم‌پور، مریم رنجبر و ویدا هنرمند به ترتیب در رتبه‌های 24، 31، 50 و 64 جدول قرار گرفتند و به این ترتیب تمامی ورزشکاران ایران در این بخش به مرحله حذفی راه پیدا کردند.

در قسمت تیمی کامپوند بانوان، تیم ایران با ترکیب افسانه شفیعی، سکینه قاسم‌پور و مریم رنجبر از بین 15 تیم شرکت‌کننده توانست در جایگاه نهم قرار بگیرد و به مرحله حذفی این بخش راه پیدا کند.

در ادامه مسابقات و در مرحله دوم که در دو بخش مردان و بانوان در رشته‌های ریکرو و کامپوند در حال برگزاری است، پس از پایان مرحله مقدماتی در بخش کامپوند مردان نتایج زیر به دست آمد:

در بخش انفرادی کمانداران ایران، اسماعیل عبادی، یاسر عمویی، مجید قیدی و امیر کاظم‌پور به ترتیب در رتبه‌های 8، 25، 44 و 69 از بین 84 کماندار شرکت‌کننده در این بخش قرار گرفتند.

در قسمت تیمی همین بخش، تیم ایران با ترکیب اسماعیل عبادی، یاسر عمویی و مجید قیدی در جایگاه هشتم از بین 20 تیم شرکت‌کننده قرار گرفت.

 

کد خبر 296640

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha