شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
۰ نفر

قاتلان زن جوان هنگامی که در حال پرس و جو درباره روند تحقیقات بودند، خبر نداشتند بزرگ‌ترین سرنخ پرونده را در اختیار پلیس قرار داده‌اند.

15ارديبهشت‌ماه مأموران پليس مازندران در جريان ناپديد شدن مرموز زن 23ساله‌اي در شهرستان مياندرود قرار گرفتند. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه اين زن صبح آن روز براي رفتن به دندانپزشكي نوزاد 3ماهه‌اش را نزد خانواده شوهرش گذاشته و به سمت ساري حركت كرده و از همان زمان ناپديد شده است.

از آنجا كه او تلفن همراهش را هم جواب نمي‌داد، اين فرضيه كه براي وي اتفاق شومي رخ داده است مدنظر قرار گرفت و كارآگاهان به پرس و جو از مردم شهر پرداختند تا اينكه مشخص شد زن جوان براي رفتن به ساري سوار يك پرايد مشكي شده و پس از آن ديگر كسي او را نديده است. جست‌وجو براي يافتن ردي از پرايد مشكي شروع شد و همه مردم درباره اين خودرو حرف مي‌زدند تا اينكه چند روز پيش يك پرايد مشكي وارد پمپ‌بنزين مياندرود شد.

2جوان از ماشين پياده شدند و پس از سوختگيري، از مسئول جايگاه درباره سالم بودن دوربين‌هاي مداربسته و اينكه تحقيقات پليس درباره قتل زن جوان به كجا رسيده، پرسيدند. همين سؤالات شك مسئول جايگاه را برانگيخت و او مشخصات پرايد مشكي را در اختيار پليس قرار داد.

طولي نكشيد كه مأموران پليس با شناسايي اين خودرو، هر دو سرنشين آن را دستگير كردند. متهمان كه چهارشنبه به دام پليس افتاده بودند تحت بازجويي قرار گرفتند تا اينكه اعتراف كردند پس از سوار كردن زن جوان به‌عنوان مسافر و ديدن طلاهايش، او را ربوده و پس از انتقال به يكي از روستاهاي اطراف ساري به قتل رسانده‌اند. سپس طلاهايش را دزديده و جسد او را در يكي از مناطق جنگلي شهرستان نكا رها كرده‌اند.

سردار جعفري‌نسب، رئيس پليس استان مازندران با بيان اين خبر گفت: پس از اعترافات قاتلان جسد زن جوان در جنگل پيدا شد و در اختيار خانواده‌اش قرار گرفت و سومين عضو باند كه طلاهاي مسروقه را فروخته بود نيز دستگير شد و تحقيقات از آنها ادامه دارد.

کد خبر 295216

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha