سه‌شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: اشعری مدیر باغ کتاب تهران درباره رسم عیدی دادن گفت: اگر بخواهم به کسی عیدی بدهم، به همراه وجه نقد، کتاب خوب هم عیدی می‌دهم؛ هر چند کتاب‌های بسیاری هم عیدی گرفته‌ام.

به گزارش ايكنا، علی‌اکبر اشعری درباره مطالعه در عید نوروز گفت: من هم به دلیل نوع کارم و علاقه‌ای که مرا به این کار کشانده مطالعه می‌کنم و یکی دو کتاب را به صورت اختیاری در دست مطالعه دارم و در عید نوروز هم این مطالعه را خواهم داشت.

مدیر باغ کتاب تهران افزود: شهرداری تهران مدتی است که کتاب‌های آموزشی شهروندی را تدوین می‌کند و بخش عمده‌ای از وقتم به خواندن محتوای این کتاب‌ها صرف شده است، اما برخی کتاب‌ها را در نظر دارم که مطالعه کنم.

اشعری ادامه داد: برخی کتاب‌ها را در گذشته خوانده‌ام و قصد دارم در عید نوروز کتاب «منشور حکومت از دیدگاه آیت‌الله نائینی» را بار دیگر مطالعه کنم که در آن به حکومت اسلامی و وظیفه مسلمانان پرداخته است و حاوی نکات مهم و آموزنده برای همگان است که می‌تواند برای امت‌های اسلامی مفید باشد.

وی درباره این کتاب بیان کرد: مرحوم نائینی با هدف بیدار کردن امت اسلامی در برابر آموزش‌های غلط، غرب‌زدگی، افکار روشنفکرمآبانه تحصیلکرده‌های غربی آن زمان و این که ملت را از حکومت استبدادی و غاصب پاک کند، این کتاب را به نگارش درآورده است.

اشعری تصریح کرد: مجموعه مطالعات قرآنی هم در دست مطالعه دارم که مربوط به کتاب خاصی نمی‌شود، اما در رابطه با یکسری موضوعات قرآنی است، که برای معلومات خود آنها را مطالعه می‌کنم و به خواندن رمان هم علاقه دارم.

کد خبر 290517

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha