سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اورژانس تهران از آماده باش کامل نیروهای عملیاتی و ستادی اورژانس در چهارشنبه آخر سال خبر داد و گفت: تمام مرخصی‌های پرسنل عملیاتی و ستادی را برای امشب لغو کرده‌ایم.

اورژانس امداد

دکتر اسدالله موسوی در گفتگو با مهر، اظهارداشت:  ۱۰۷ دستگاه آمبولانس به همراه ۲۵۰ نیروی عملیاتی برای امشب، در آماده باش کامل هستند. ضمن اینکه ۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس به همراه تعدادی موتور آمبولانس نیز در آماده باش چهارشنبه آخر سال به سر می‌برند.

وی با اعلام اینکه پیش‌بینی‌های لازم برای انجام ماموریت‌های احتمالی اورژانس انجام شده است، گفت: آمبولانس‌ها به تجهیزات مورد نیاز سوختگی و... مجهز شده‌اند و هیچ مشکلی از بابت تامین تجهیزات پزشکی و دارویی وجود ندارد.

موسوی همچنین از آماده باش اورژانس بیمارستان‌های دولتی و غیردولتی به خصوص بیمارستان سوانح سوختگی شهید مطهری و بیمارستان فوق تخصصی چشم پزشکی فارابی برای پذیرش مصدومان احتمالی چهارشنبه سوری خبر داد و افزود: مرخصی‌های نیروهای عملیاتی و ستادی اورژانس برای امشب لغو شده و نیروها تا پایان عملیات در آماده باش خواهند بود.

رئیس اورژانس تهران همچنین از حضور نمایندگانی اورژانس در مراکز پلیس ۱۱۰ و آتش نشانی به منظور کسب اطلاع از محل وقوع حوادث خبر داد و گفت: امیدواریم امشب بدون هیچ حادثه‌ای برای هموطنان، به پایان برسد و نیازی به استفاده از خدمات اورژانس نباشد. ولی در عین حال، پرسنل اورژانس تهران در آماده باش کامل برای ارائه خدمات به شهروندان هستند.

کد خبر 290212

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha