همشهری آنلاین: عبدالملک بدر الدین الحوثی رهبر جنبش انصارالله گفت: جنوب یمن را از تروریست‌های داعش و گروه‌های تکفیری پاکسازی می‌کنیم.

رهبر انصارالله: جنوب یمن را از داعش وتکفیری ها پاکسازی می کنیم

به گزارش ايرنا به نقل از پایگاه خبری یمنی الخبر، رهبر جنبش انصار الله در دیدار با هیاتی از قبایل صعده اعلام کرد: به زودی جنوب را از گروههای تکفیری تروریستی پاکسازی می کنیم .

وی همچنین به هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن نسبت به تداوم دامن زدن به بحران هشدار داد.

الحوثی افزود: ما در برابر اقدامات هادی رئیس جمهوری مستعفی در دامن زدن به بحران وتیره کردن جو میان نیروهای سیاسی یمن دست روی دست نمی گذاریم.

وی خطاب به هیات قبایل صعده گفت: طی روزهای آینده خبرهای خوشی می شنوید که ابین، عدن ، حضرموت ، ضالع وجنوب را کلا از تروریست های داعش وتکفیری پاکسازی کردیم وآماده حمله به جنوب هستیم.

در همین راستا منابع امنیتی اعلام کردند حسن محمد سلم سردار تیپ 131 ارتش یمن آموزش های نظامی داخل اردوگاه را آغاز کرده است.

منصور هادی رییس جمهوری مستعفی یمن اخیرا با حمایت کشورهای عربی از جمله عربستان به عدن گریخت و در آنجا اعلام دولتی مستقل کرد.

وی اکنون با وعده و پشتگرمی کشورهای عربی شورای همکاری خلیج فارس قصد دارد در بخش جنوبی یمن دولت تشکیل دهد و با جنبش مردمی انصارالله که صنعا پایتخت یمن را در اختیار دارد، مقابله نماید.

جنبش مردمی انصارالله پس از ماهها تظاهرات مسالمت آمیز مردمی در یمن، از تابستان سال گذشته میلادی برای مبارزه با فساد و تروریسم، کنترل صنعا پایتخت این کشور را به دست گرفته است.

کد خبر 290121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha