چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۵
۰ نفر

امیرحسین اعظمی: درحالی‌که به روزهای پایانی سال نزدیک می‌شویم مشکلات مالی باشگاه استقلال ادامه دارد و این موضوع بازیکنان را کلافه کرده است.

قلعه نویی

بر همين اساس افشارزاده و نظري‌جويباري ديروز به ديدار علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال رفتند. در اين جلسه مديران استقلال درباره مشكلات مالي استقلال و ديگر مسائل صحبت كردند. از طرفي استقلال مي‌خواهد با يك اسپانسر جديد قرارداد امضا كند تا قسمتي از مشكلات مالي‌اش برطرف شود. افشارزاده دراين‌خصوص مي‌گويد: «ما صحبت‌هايي را با يكي‌دو شركت انجام داديم اما هنوز كاري انجام نشده است. فعلا قراردادي با هيچ شركتي نبستيم و ان‌شاءالله اين مسئله مشخص خواهد شد». مشكلات مالي استقلال در اين چند روز خشم بازيكنان اين تيم را به همراه داشته و آنها از وعده‌هاي عملي نشده باشگاه به شدت ناراحت هستند. با اين حال نظري‌جويباري مي‌گويد: «همچنان به‌دنبال تهيه پول براي استقلال هستيم و قبل از پايان سال مقداري پول به بازيكنان و‌كادر فني خواهيم پرداخت.»

  • بازگشت ياغي

جاسم كرار، هافبك عراقي و پرحاشيه استقلال سرانجام به ايران برگشت تا در تمرينات تيمش شركت كند. او بعد از مصاحبه تندي كه عليه فوتبال ايران انجام داد، با انتقادهاي شديدي روبه‌رو شد و حتي بحث اخراج كرار از ليگ برتر فوتبال ايران هم مطرح شد. با اين حال كميته انضباطي فدراسيون فوتبال و همچنين كميته اخلاق، در مورد مصاحبه كرار واكنشي نشان ندادند و باشگاه استقلال هم تلاش كرد تا كرار را مجبور به انجام يك مصاحبه ديگر كند تا شايد فضا كمي آرام‌تر شود. كرار بعد از دوري 3-2هفته‌اي از ايران سرانجام به تهران برگشت و حالا باشگاه استقلال قرار است اين بازيكن را جريمه كند. بهرام افشارزاده مديرعامل استقلال مي‌گويد: «كرار به ايران بازگشته ولي دليلي ندارد كه بخواهم او را ببينم. علي نظري‌جويباري يا ميرشاد ماجدي سرپرست تيم مي‌توانند با او صحبت كنند. ديگر دليلي نمي‌بينم كه ماجراي كرار را بزرگ كنيم و به آن دامن بزنيم. ما اين بازيكن را جريمه كرده و به‌زودي حكمش را مي‌دهيم.»

علي نظري جويباري معاون ورزشي استقلال هم از جريمه شدن اين بازيكن خبر مي‌دهد: «در مورد كرار جلسه كميته انضباطي در باشگاه برگزار نخواهد شد. فقط به‌خاطر چند روز غيبتي كه داشته از وي مبلغي طبق قراردادش كسر خواهيم كرد.» استقلال هنوز در مورد مبلغي كه قرار است از قرارداد كرار كسر شود موضع روشني نداشته است ولي مي‌گويند اين مبلغ بين 10تا 30درصد خواهد بود. البته اين خبر در حد گمانه‌زني است.

  • ناراحتي قلعه‌نويي از شايعات

در اين چند روز هم شايعاتي در مورد تغيير كادر فني استقلال در فصل آينده شنيده مي‌شود و از دراگان اسكوچيچ به‌عنوان جانشين قلعه‌نويي نام برده مي‌شود. سرمربي استقلال به‌شدت از اين موضوع ناراحت و معتقد است كه برخي رسانه‌ها با هدف‌هاي خاصي اين شايعه را مطرح كرده‌اند. با اين حال افشارزاده ديروز اين شايعه را تكذيب و از قلعه‌نويي حمايت كرد. مديرعامل استقلال تأكيد كرد كه مذاكره اين باشگاه با اسكوچيچ كذب است، اين در حالي است كه مي‌گويند منصوريان هم يك گزينه جدي براي جانشيني قلعه‌نويي است.

کد خبر 289644

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha