سه‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: لیست جدیدی که توسط وب‌سایتی انگلیسی منتشر شده،‌محبوب‌ترین نقاط دیدینی جهان برای دوستداران عکس سلفی را معرفی کرده‌است.

برج ایفل

براساس گزارش CNN، وب‌سايت attractiontix.com ليستي را منتشر كرده كه نشان مي‌دهد مسافران براي گرفتن سلفي ساختمان‌هاي مرتفع و بلند و شهربازي‌هاي بزرگ را ترجيح مي‌دهند.

اين وب‌سايت كه در زمينه رزرو بليط فعاليت دارد، 219 ميليون تصوير اينستاگرام را كه از اكتبر 2010 تا ژانويه 2015 به ثبت رسيده و با برچسب سلفي روي اين شبكه منتشر شده‌اند را بررسي كرده و براساس نتايج اين بررسي، ليست خود را منتشر ساخته‌است.

براساس اين ليست، محبوب‌ترين نقطه جهان براي گرفتن عكس سلفي برج ايفل در پاريس است، زيرا در اين دوره زماني 10 هزار و 700 سلفي در برابر اين برج به ثبت رسيده‌است. پارك ديزني فلوريدا و برج خليفه دبي،‌ مرتفع‌ترين ساختمان جهان،‌در رتبه‌هاي دوم و سوم اين ليست قرار گرفته‌اند.

براساس گزارش اين وب‌سايت، برج ايفل با 10 هزار و 700 سلفي، پارك ديزني با 9 هزار و 870 سلفي، برج خليفه با هشت هزار و 860 سلفي، برج بيگ‌بن لندن با هشت هزار و 780 سلفي، ساختمان امپاير استيت نيويورك با هشت هزار و 430 عكس، ساگرادا فاميلا در بارسلونا با چهار هزار و 970 عكس، شهر ديزني پاريس با چهار هزار و 740 عكس، ساختمان كلوسئوم در رو با چهار هزار و 670 عكس، Top of the Rock در نيويورك با چهار هزار و 290 سلفي و پل لندن با سه هزار و 820 سلفي محبوب‌ترين مناطق ديدني جهان براي طرفداران عكس‌هاي سلفي به شمار مي‌روند.

کد خبر 286861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha