همشهری آنلاین: مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمار مطرح شده پیرامون قطع نخاع در فتنه ۸۸ صحت نداشته و این آمار کل مجروحان و مصدومان در جریان فتنه است.

رمضان شریف

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «رمضان شریف» در پی انتشار برخی اخبار ناقص و نادرست از سخنان سردار «حسین همدانی» در جمع کارکنان دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: آمار نسبت داده شده به سردار همدانی در برخی رسانه ها مبنی بر قطع نخاع 830 نفر در جریان فتنه سال 88 نادرست است و اشاره ایشان به مصدوم و مجروح شدن این تعداد در فتنه 88 بوده است.

وی ادامه داد: این آمار شامل تمامی مصدومان، مجروحان از سرپایی تا جراحت های عمیق و در طول فتنه هشت ماهه 88 بوده است.

سردار شریف با مضحک دانستن ذوق زدگی رسانه های بیگانه و ضدانقلاب و واکنش آنان در قبال انتشار این آمار نادرست خاطرنشان کرد: همواره انتظار ما از مسوولینی که در قبال این گونه موارد به اظهار نظر و نقل خاطره می پردازند این بوده است که به طور شفاف، دقیق و مستند سخن بگویند.

مسوول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: در عین حال از رسانه ها نیز انتظار داشته ایم که در نقل سخنانی که می تواند دستاویز دشمن و رسانه های بیگانه برای هجمه رسانه ای و عملیات روانی علیه ملت ایران قرار گیرد، دقت لازم را در نظر گیرند.

کد خبر 286682

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha