همشهری آنلاین: رقابت‌های اسکیت هنری دستجات آزاد کشوری با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

Skate

به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکیت، این مسابقات با حضور دکتر فریبا محمدیان، رئیس فدراسیون اسکیت و به میزبانی قزوین برگزار شد که در پایان نفرات برتر در گروه‌های مختلف سنی معرفی شدند.

در بخش آقایان، رده جوانان و در کلاس مبتدی علیرضا کانتوری از قزوین اول شد، شاهین سلیمی، دیگر ورزشکار قزوینی در جایگاه دوم ایستاد و سهیل عزیزی از تهران بر سکوی قرار گرفت.

در رده بزرگسالان و در کلاس پیشرفته، محمود نیکپور از تهران در جایگاه نخست ایستاد، میلاد امیری از تهران دوم شد و احمد گرمابی، دیگر ورزشکار تهرانی بر سکوی سوم جاي گرفت.

در بخش بانوان در رده سنی خردسالان، سارا حاجی پهلوان و سارینا آراسته، هر دو از قزوین به ترتیب اول و دوم شدند و سنا اعتصامی از تهران نیز در جایگاه سوم ایستاد.

در رده سنی کودکان، سپیده رحیمی از تهران اول شد، الیکا پولادی از قزوین در جایگاه دوم ایستاد و نگین فلاحی از تهران به مقام سوم رسيد.

در رده نوجوانان و در کلاس مبتدی، بیتا مرادخانی از تهران عنوان نخست را به خود اختصاص داد، مرجان غلامی از اصفهان دوم شد و کیمیا دوستار و سوگند حمیدی، هر دو از تهران سوم شدند.

در رده نوجوان و در کلاس متوسط، نگار روح‌الهی از اصفهان، ملیکا صادقیه از تهران و روژان سلیمانی از تهران به ترتيب اول تا سوم شدند.

در رده سنی نوجوان و در کلاس پیشرفته، آریانا وکیلی از تهران بر سکوی نخست ایستاد، فاطمه نیازی از تهران دوم شد و پارمیدا فرنشان از تهران عنوان سومی را از آن خود کرد.

در رده سنی جوانان، نگین پرهام از تهران اول شد، نسترن رحیمی از اصفهان در جای دوم ایستاد و درسا شهیم، دیگر ورزشکار تهرانی عنوان سوم را از آن خود کرد.

در رده سنی بزرگسالان نیز هانیه محمدی از تهران بر سکوی نخست ایستاد، نازنین منصوری شیرازی از تهران در جایگاه دوم قرار گرفت و نیلوفر بنی‌اسدی از تهران به مقام سومی رسيد.

 

کد خبر 285858

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha