همشهری آنلاین: فیلمبرداری فیلم سینمایی «روباه» جدیدترین ساخته‌ی بهروز افخمی در تهران به پایان رسیده و گروه این روزها در ارومیه مشغول کار هستند و سپس در خارج از کشور سکانس‌هایی را فیلمبرداری می‌کنند تا طبق برنامه‌ریزی انجام شده فیلم تا پایان دی ماه آماده نمایش شود.

بهروز افخمی

به گزارش ايسنا؛ محمد پیرهادی تهیه‌کننده این فیلم با بیان این مطلب ادامه داد: همزمان مراحل تدوین، صداگذاری و ساخت موسیقی نیز در دست انجام است تا براساس برنامه ریزی صورت گرفته تا پایان دی ماه فیلم آماده نمایش و ارایه به جشنواره‌ی فیلم فجر شود.

به گفته‌ی این تهیه‌کننده ؛ بخش قابل توجهی از فیلم به صورت تدوین شده در اختیار هیات انتخاب جشنواره فجر قرار گرفته تا آنان در مورد حضور فیلم در بخش مسابقه اعلام نظر کنند.

او درباره مضمون جدیدترین ساخته بهروز افخمی توضیح داد: فیلم سینمایی «روباه» یک موضوع کاملا اجتماعی دارد که مرتبط با مسائل امنیتی و جاسوسی در حوزه موضوع انرژی هسته‌ای است، به عبارتی مسائل روز اجتماعی کاملا منطبق با مسائل هسته‌ای است و مذاکرات 1+5ر لابه لای بستر فیلم جاری است.

پیرهادی در پاسخ به این سوال که چه تایمی از فیلم به هیات انتخاب جشنواره‌ی فجر ارایه شده است،گفت: هفتاد درصد فیلم به هیات انتخاب ارائه شده است و ما تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا نسخه اولیه در تاریخ مقرر تحویل هیات انتخاب شود.

تهیه‌کننده فیلم روباه گفت: بخش‌های زیادی از این فیلم به لحاظ موضوع و قصه در محیط بیرونی فیلمبرداری شده و شاید حدود 15 تا 20 در محیط داخلی کار شده است به همین دلیل کار فیلمبرداری آن دشوار است.

لیست عوامل فیلم سینمایی «روباه»

نویسنده و کارگردان: بهروز افخمی

مشاور فیلمنامه و کارگردان: مرتضی اصفهانی

مدیر فیلمبرداری : ماکان عاشوری

طراح صحنه و لباس : مرجان شیرمحمدی

صدابردار: سعید احمدی

طراح چهره پردازی: محسن دارسنج

مدیرتولید: محمد یمینی

دستیارکارگردان و برنامه ریز: علی حسن پور

مدیران تدارکات: مرتضی خسروی مجدی مهرداد زحمتکش

عکاس: امید صالحی

تصویربردار پشت صحنه: حسین آیینه

تدوین: آیدین افخمی

دستیار اول کارگردان: امیر شیرمحمدی

صداگذار: علیرضا علویان

موسیقی: آرمان موسی پور

بازیگران : حمید گودرزی بابک حمیدیان جلال فاطمی آرش مجیدی مرجان شیرمحمدی

تهیه کننده: محمد پیرهادی

کد خبر 282607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha