«اسیدپاشی» باز هم خبرساز شد؛ این‌بار در غرب پایتخت.

در تازه‌ترين پرونده اسيدپاشي 2مرد نقابدار تلاش كردند روي مدير فروش شركتي خارجي كه پيش از اين بارها به انتقام‌گيري تهديد شده بود، اسيد بپاشند اما در اجراي نقشه‌شان ناكام ماندند. با وجود اين افسران ويژه پليس آگاهي به‌دنبال شناسايي و دستگيري عاملان اين اسيدپاشي هستند و اميدوارند به‌زودي آنها را دستگير كنند. اما اين حادثه چگونه رخ داد؟

ساعت 4:30يكشنبه دختري جوان درحالي‌كه به‌شدت ترسيده بود با مركز فوريت‌هاي پليسي تماس گرفت و گفت كه 2مرد موتورسوار درحالي‌كه نقاب به چهره داشتند، به سوي او اسيد پاشيده‌اند. هرچند او در اين حادثه صدمه‌اي نديده بود اما چند دقيقه بعد مأموران كلانتري مرزداران براي بررسي اين ماجرا به محل حادثه رفتند و همزمان حسين‌پور، بازپرس دادسراي امور جنايي نيز در جريان اين حادثه قرار گرفت.

حادثه زماني رخ داده بود كه دختر جوان سوار بر خودروي 206، هنگام رفتن به خانه‌اش در خيابان سازمان آب متوجه 2موتور‌سوار شد و كنار خيابان توقف كرد. چون از چند‌ماه قبل به‌طور تلفني تهديد شده بود، خودرواش را كنار خيابان متوقف كرد تا موتورسواران از كنار او بگذرند. او همزمان شيشه خودرو را بالا كشيد و مشغول صحبت با تلفن شد اما همان لحظه يكي از مردان نقابدار از شيشه سمت راست خودرو كه تا نيمه بالا كشيده شده بود مايعي را داخل پژو 206ريخت و همراه همدستش از آنجا فرار كرد.

دختر جوان به‌شدت ترسيده بود. اما هنوز به درستي نمي‌دانست چه اتفاقي افتاده است. با وجود اين وقتي آسفالت خيابان را ديد كه در حال جوشيدن بود، فهميد 2مرد موتورسوار قصد داشتند رويش اسيد بپاشند. او شروع به داد و فرياد كرد و از مردم كمك خواست ولي مردان نقابدار در يك چشم به هم زدن گريخته بودند.

از آنجا كه به‌نظر مي‌رسيد عاملان اسيدپاشي با دختر جوان آشنايي دارند و با هدف انتقام‌جويي او را طعمه قرار داده‌اند، مأموران به تحقيق از اين دختر پرداختند تا مظنونان احتمالي شناسايي شوند. دختر جوان به مأموران گفت: من مدير فروش يك شركت خارجي هستم. شركت ما شرايط خوبي دارد و مديران آن از من رضايت دارند. در اين بين چند شركت ديگر نيز با ما رقابت دارند اما 2نفر از اعضاي يكي از اين شركت‌ها از مدتي قبل شروع به تهديد من كردند.

اين ماجرا به حدود 4‌ماه قبل بر‌مي‌گردد. آنها از من درخواست‌هايي درباره صورت وضعيت شركت داشتند و وقتي من تقاضاي‌شان را رد كردم، تهديد‌هايشان شروع شد. از آن موقع مردي ناشناس به‌طور شبانه‌روزي تهديدم مي‌كند و حتي يك مرتبه هم اين تهديد‌ها را با آتش زدن خودروام عملي كرد.

در اين حادثه كه چند‌ماه قبل اتفاق افتاد خودروام به‌طور عمدي به آتش كشيده شد و من در دادسرا شكايت كردم اما شكايتم به جايي نرسيد. شاكي ادامه داد: من اطمينان دارم اسيدپاشي توسط همان افرادي انجام شده كه در چند‌ماه اخير تهديدم مي‌كردند. با ثبت اظهارات دختر جوان، پرونده براي انجام تحقيقات به اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران فرستاده شد و تحقيقات ادامه دارد.

کد خبر 281147

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha