همشهری آنلاین: نرخ برابری یورو - دلار در معاملات پنجشنبه ۲۰ آذر در واکنش به انتشار اخبار مثبت اقتصادی در آمریکا، با توجه به در هم تنیدگی اقتصادی های اروپا و آمریکا، در بازارهای بین‌المللی معاملات ارزی کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، در مقابل یک دلار و 24 سنت و دو واحد پایه یک سنت خرید و فروش شدکه نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری کمتری را نشان می‌دهد. ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و 24 سنت و 46 واحد پایه یک سنت بود.

اما ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به 147 ین و 41 صدم یک ین بود.ارزش برابری این دو ارز

در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به 146 ین و 68 صدم یک ین بود.

ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به 118 ین و 78 صدم یک ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به 117 ین و 85 صدم یک ین بود.

کد خبر 280798

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد‌ جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha