همشهری آنلاین: دکتر نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران در دیدار دکتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران، خواستار مشارکت فعال شهرداری در طرح سامان‌دهی دانشگاه تهران شد.

به گزارش تسنیم، محمود نیلی احمدآبادی سرپرست دانشگاه تهران در دیدار با شهردار تهران، با اشاره به طرح سامان‌دهی دانشگاه تهران، گفت: این طرح دارای اهمیت زیادی برای شهر تهران است، چرا که به عنوان کریدور علمی و فرهنگی شهر تهران محسوب مي‌شود.

سرپرست دانشگاه تهران ضمن مطلوب ارزیابی کردن همکاری شهرداری منطقه 6 با دانشگاه تهران، خواستار تعامل بیشتر نهاد‌ها و سازمان‌های شهرداری تهران با دانشگاه تهران برای خارج کردن این طرح از توقف و مشارکت فعال شهرداری در طرح سامان‌دهی دانشگاه شد.

نیلی احمدآبادی ضمن تأکید بر ضرورت ایجاد ایستگاه مترو در محدوده کوی دانشگاه تهران، خواستار مشارکت شهرداری تهران در طراحی و احداث ساختمان دانشکده جغرافیای دانشگاه شد.

دكتر محمدباقر قالیباف شهردار تهران نيز با اشاره به اهمیت دانشگاه تهران برای شهر تهران، گفت: دانشگاه تهران برند شهر تهران است و در بعد ملی و فراملی بسیار مهم است.

شهردار تهران ضمن تأکید بر تسریع برای اجرای طرح ساماندهی دانشگاه تهران، آمادگی شهرداری را برای همکاری همه‌جانبه در این طرح اعلام کرد.

در این دیدار مقرر شد جلسات منظمی بین مسئولان دانشگاه تهران و شهرداری برای عملیاتی نمودن طرح سامان‌دهی دانشگاه برگزار شود.

کد خبر 280036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha