سه‌شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران توانست بار دیگر کره جنوبی را شکست دهد اما در دقایق پایانی بازی اتفاقاتی رخ داد که مغایر با یک بازی دوستانه بود.

تیم ملی فوتبال

به گزارش همشهري آنلاين، تيم ملي فوتبال ايران در ميان استقبال كمتر از 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم كره جنوبي رفت. كره تيمي است كه 7 بازيكن آن در ليگ برتر انگليس و بوندسليگا بازي مي‌كنند و مدت‌هاست در حال انجام بازي‌هاي تداركاتي است.

اين بازي براي هر دو تيم به رغم ظاهر دوستانه آن خيلي مهم بود. كره‌اي‌ها كه در بازي قبلي در چارچوب رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني با تك گل قوچان‌نژاد بازي را واگذار كرده بودند اين بار تصميم داشتند با رهبري اولي اشتليكه جبران كنند.

بازي با اعتماد به نفس كره‌اي‌ها و هوشياري هميشگي و برنامه‌ريزي شده كي‌روش آغاز شد. در نيمه اول دو تيم هر كدام يك موقعيت خطر خلق كردند كه تنيجه نداد.

در نيمه دوم نيز مبارزه پاياپاي ادامه داشت تا اينكه در دقيقه 82 ضربه كاشته نكونام به تير عمودي دروازه برخورد كرد و در بازگشت تقابل دروازه‌بان كره و سرداز آزمون، بازيكن تعويضي اين بازي به نفع يار ايراني رقم خورد تا اين جوان 19 ساله نخستين گل ملي خود در سومين بازي‌اش را در آزادي و مقابل كره به ثمر برساند.

در دقايق پاياني بازي درگيري مختصر اما كش‌داري بين بازيكنان دو تيم رخ داد كه داور و ديگر عوامل روي نيمكت دو تيم آن را اداره كردند. بعد از سوت پايان بازي نيز اين درگيري بار ديگر رخ نشان داد. نكته عجيب اين وقايع حضور كارلوس كي‌روش به عنوان يك طرف درگير بود كه از وي به عنوان مربي باتجربه بسيار بعيد به نظر مي‌رسيد. همچنين دخالت سردار آزمون در درگيري هنگام بازي مي‌توانست براي او دردسر ساز باشد. به نظر مي‌رسد در خصوص كنترل رفتار بازيكنان در هنگام بحران و هيچان بايد كار اساسي در تيم ملي صورت گيرد. براي بازيكني مثل آزمون كه اكنون در ميان جوان‌ترين بازيكنان گلزن ملي‌پوش ايران قرار گرفته است اينگونه رفتارها مي‌تواند مشكل‌آفرين باشد.

کد خبر 278365

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha