همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سه نفر در مشهد، در فاصله زمانی کمتر از پنج ساعت پس از ارتکاب تظاهر به اسیدپاشی دستگیر شدند.

امیری مقدم خراسان رضوی

سردار 'بهمن امیری مقدم' در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: دو نفر از این افراد با خودرویی که توسط آن این اقدام را انجام می‌دادند دستگیر شدند و نفر سوم نیز فردی بود که آب را به به صورت بانوان می‌پاشید و همان روز دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه در مشهد هیچگونه اسیدپاشی رخ نداده گفت: این افراد دوبار در سطح شهر به سوی خانم‌ها آب پاشیده بودند و این اقدام را بگونه‌ای انجام می‌دادند که افراد گمان کنند بر روی آنها اسید پاشیده شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: در یکی از این موارد خانمی که به صورتش آب پاشیده شده بود از شدت ترس بیهوش شد لذا این اقدام مصداق ایجاد رعب و وحشت برای مردم است و اگر همان خانمی که بیهوش شد فوت می‌کرد حادثه تلخی رخ می‌داد.

وی همچنین در خصوص شایعه بازداشت تعدادی از جوانانی در شب فوت 'مرتضی پاشایی' در مشهد اظهارداشت: مشکلی در مشهد وجود نداشت اما نیروی انتظامی خط قرمز دارد و با کسانی که بخواهند ناهنجاری و سوءاستفاده کنند برخورد می‌کند.

سردار امیری مقدم تاکید کرد: برخی در شب روزی که خواننده جوان فوت کرد خیابان محل تجمع را بسته بودند اما اینها بازداشت نشدند و تنها به تعدادی از آنها تذکر داده شد.

کد خبر 278330

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha