همشهری آنلاین: پیکر مادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی با حضور مسئولان استانی و کشوری و مردم شهیدپرور استان قزوین، سه‌شنبه ساعت ۱۰ صبح از صحن امامزاده اسماعیل (ع) تشییع و در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده می‌شود.

حاجیه خانم فاطمه خوئینی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حاجیه خانم فاطمه خوئینی مادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی دیشب در بیمارستان ولایت در سن 88 سالگی، به علت عارضه قلبی و کهولت سن به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر مطهر مادر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی ساعت 10 صبح سه‌شنبه در تاریخ 27 آبان ماه از امامزاده اسماعیل (ع) به سمت گلزار شهدای قزوین تشییع می‌شود.

در مراسم تشییع این مادر شهید برخی از مسئولان کشوری از جمله نمایندگان مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری و فرماندهان و پرسنل نیروی هوایی، استانی و شهری حضور خواهند داشت.

گفتنی است: شهید عباس بابایی چهارم آذر ماه سال 29 در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش اسماعیل و مادرش فاطمه نام داشت و تا پایان دوره کارشناسی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند و سرلشکر خلبان شد.

این شهید بزرگوار در سال 53 ازدواج کرد و صاحب دو پسر و یک دختر شد، 15 مردادماه سال 66، با سمت فرمانده اطلاعات ـ عملیات در سردشت توسط نیروهای عراقی هنگام پرواز بر اثر اصابت گلوله ضدهوایی به گردن، سینه و دست به شهادت رسید که مزار او در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

مادر بزرگوار شهید عباس بابایی نیز دارای سه پسر و 4 فرزند دختر بود که در یک ماه گذشته به علت بیماری آلزایمر، اختلال سطح هوشیاری و افت فشار در بیمارستان مهرگان بستری شد و بعد از بهبود حال عمومی به بیمارستان ولایت منتقل شده بود که دیشب دعوت حق را لبیک گفت.

کد خبر 278063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha