همشهری آنلاین: تیم ملی فوتوالی کشورمان روز شنبه در فینال چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا مقابل تیم قدرتمند تایلند شکست را پذیرا شده و نایب قهرمان شد تا نخستین مدال را در طول تاریخ برای این رشته مهیج به ارمغان بیاورد.

Footvolley

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم ایران که با اقتدار و با شكست تیم‌هایی چون کره جنوبی، ویتنام و امارات به فینال رسیده بود، در بازی نهایی مقابل قهرمان آسیا و یکی از مدعیان جهان تن به شکست دو برصفر داد و به مدال نقره قناعت کرد.

در این بازی تیم تایلند با نتایج 18 بر 8 و 18 بر11 به برتری دست یافت و صاحب مدال طلا شد.

گفتنی است که تایلند یکی از مدعیان جدی فوتوالی در عرصه آسیا و جهان محسوب می‌شود و پیش از آغاز بازی‌های ساحلی آسیا به مدت دو ماه در برزیل اردوی تدارکاتی داشته است.

تیم ایران متشکل از حامد شادان و مجید سلمانی در دور نخست ابتدا توانست تیم پرقدرت کره جنوبی را دو برصفر شکست دهد. تیم دو نفره کشورمان سپس به مصاف ویتنام رفت و این حریف را نیز با حساب دو برصفر تسلیم کرد.

با اين دو پيروزي صعود تیم ملی فوتوالی ایران به دور بعد قطعی شد، ولی برای سر گروهی با تایلند دیدار کرد كه در اين ديدار ست اول به نفع تایلند به پایان رسید و در ست دوم در حالی که بازی پایاپایی بین دو تیم در حال انجام بود، مجید سلمانی دچار مصدومیت شد و قادر به ادامه بازی نبود و این دیدار نیمه تمام پایان یافت.

بدین ترتیب با اعلام داور مسابقه، تیم تایلند پیروز این مسابقه شد تا به عنوان سرگروه به مصاف مالزی، تیم دوم گروه دو برود.

تیم ملی فوتوالی کشورمان نیز علی‌رغم شکست در این مسابقه، با توجه به دو برد برابر کره جنوبی و ویتنام، راهی مرحله بعدی شد و رودروی امارات، تيم اول گروه دو قرار گرفت وموفق شد این رقیب را نیز با قدرت تمام و با نتیجه دو برصفر از میان بردارد و راهی فینال شود. تیم ایران در این دیدار با نتایج 18 بر 10 و 18 بر 12 به برتري رسيده بود.

کد خبر 277984

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha