همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج کشور گفت: نیاز اساسی دو فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر زبان نرم و برخورد انسانی برگرفته از آموزه‌های دینی است.

نقدی سردار

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ پاسدار 'محمدرضا نقدی' در دیدار با بسیجیان شهرستان فیروزآباد استان فارس افزود: امر به معروف و نهی از منکر نیاز به سلاح، لباس مخصوص و کارت ندارد بلکه اجرای این دو فریضه الهی برخورد بر اساس آموزه‌های دینی است.

وی گفت: امروز رسالت بزرگ بسیج علاوه بر مبارزه با فرهنگ غربی، توجه به امر به معروف و نهی از منکر است.

نقدی بابیان اینکه تکلیف اصلی بسیجیان مبارزه با جنگ نرم است افزود: حضور آگاهانه بسیجیان و اقشار مختلف مردم با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از طریق حلقه‌های صالحین بسیج، همواره توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز جهان بر سر دوراهی است که وجود مکاتب مختلف، نا امنی، هرج و مرج و دوری از انسانیت را برای بشر به همراه دارد و اسلام ناب محمدی، بهترین الگو برای برون رفت از این ناهنجاری‌ها است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: امروز دشمن در صحنه جنگ نظامی مایوس شده و با تغییر شیوه در حوزه جنگ فرهنگی و نرم برای از بین بردن ایمان مردم و ترویج فرهنگ غربی از طریق رسانه‌ها به ویژه ماهواره تلاش می‌کند.

وی گفت: آمریکا و دیگر دشمنان نظام اسلامی با راه اندازی 166 شبکه ماهواره ای و 80 فرستنده رادیویی و هزینه‌های میلیارد دلاری، ترویج فرهنگ غربی و توزیع انواع مواد مخدر صنعتی در میان جوانان و نوجوانان ما را با هدف تضعیف کردن فرهنگ اسلامی دنبال می‌کند.

سردار نقدی با اشاره به تاریخ پر افتخار مبارزات مردم شهرستان فیروزآباد در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: تقدیم 513 شهید به نظام اسلامی سند افتخار مردم ولایت مدار شهرستان فیروز آباد است ضمن اینکه آمار بالای بسیجیان این شهرستان بیانگر ایمان و ولایت مداری مردم این منطقه است.

فیروز آباد در 92 کیلومتری جنوب غربی شیراز واقع است.

کد خبر 277465

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha