شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸
۰ نفر

۲سال تحقیقات پلیس برای دستگیری دزدانی که یکی از خونین‌ترین سرقت‌های سال۹۲ در اهواز را رقم زدند، با دستگیری ۴عضو این باند پایان یافت.

در جريان اين سرقت مسلحانه كه از يك طلافروشي صورت گرفت، 2نفر به ضرب گلوله سارقان جان باختند. شامگاه 14آذر سال 92، 4 دزد مسلح به يك طلافروشي در كوي علوي اهواز دستبرد زدند. دزدان پس از اينكه وارد مغازه شدند مقداري طلا دزديدند و در زمان خروج از مغازه با يك سرباز كه حين انجام وظيفه متوجه سارقان شده بود، درگير شدند.

آنها با شليك گلوله به سر اين سرباز، او را از پاي درآوردند كه در جريان تيراندازي آنها يك زن رهگذر نيز هدف اصابت گلوله قرار گرفت و جانش را از دست داد. دزدان پس از اين ماجرا پا به فرار گذاشتند و از همان زمان تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي استان خوزستان براي دستگيري آنها شروع شد. اين تحقيقات حدود 2سال ادامه داشت تا اينكه سرانجام كارآگاهان در بررسي‌هاي اطلاعاتي به سرنخ‌هايي از دزدان دست يافتند. تحقيقات نشان مي‌داد كه سردسته اين باند مجرم سابقه‌داري است كه نقشه سرقت را وي طراحي كرده است.

با شناسايي اين مرد، بقيه همدستانش نيز رديابي شدند و همگي اعضاي اين باند چهارشنبه گذشته در عمليات ضربتي به دام افتادند. سردسته باند در بازجويي‌ها با اعتراف به سرقت مرگبار گفت: مي‌خواستيم يك شبه پولدار شويم و براي همين نقشه سرقت از طلافروشي را طراحي كرديم. روز حادثه با يك پژو 206كه پلاك آن را پوشانده بوديم به محل سرقت رفتيم اما پس از سرقت طلاها مجبور به تيراندازي شديم كه 2نفر كشته شدند. پس از آن طلاها را فروختيم و كار خريد و فروش مواد‌مخدر را شروع كرديم تا اينكه دستگير شديم. سرهنگ خواجوي، رئيس پليس آگاهي استان خوزستان با بيان اين خبر به همشهري گفت: از مخفيگاه اين باند 180گرم هروئين كشف شد و تحقيقات از متهمان ادامه دارد.

کد خبر 277145

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha