همشهری آنلاین: پنجاهمین دوره مستر المپیا در حالی با چهارمین قهرمانی متوالی فیل هیث به اتمام رسید که بیت‌اله عباسپور، نماینده شایسته ایران با راه‌یابی به جمع فینالیست‌ها و کسب عنوان پنجمی دسته ۲۱۲ پوندی به موفقیت بزرگی دست یافت.

به گزارش سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، در این رقابت‌ها که صبح روز يكشنبه (30 شهريور) به پایان رسید، بیت‌اله عباسپور در نخستین حضور خود در جمع 212 پوندی‌ها به فینال رسيد و در نهایت با عنوان پنجمی پرونده‌اش بسته شد.

در این رده فلکس لوییس از ولز برای سومین سال پی در پی به مقام قهرمانی رسید. کرویا و خوزه ریموند، هر دو از برزیل به عناوین دوم و سوم دست یافتند. یاماگیشی از ژاپن در جای چهارم قرار گرفت. آرون کلارک از آمریکا، پایین‌تر از عباسپور جایگاه ششم را از آن خود کرد.

اما در رده سنگین وزن‌ها، فیل هیث چهارمین قهرمانی المپیای خود را جشن گرفت. کای گرین بار دیگر به مقام نایب قهرمانی رسید. شاون رودن همانند سال گذشته مقام سوم را كسب كرد. دنیس ولف، دکستر جکسون و برانچ وارن مقام چهارم تا ششم را به خود اخنتصاص دادند.

مستر المپیا برزگ‌ترین و معتبرترین مسابقاتی است که در بدنسازی حرفه‌ای هر سال برگزار می‌شود و قهرمان علاوه بر جایزه قابل توجه ( 250 هزار دلاری)، صاحب مجسمه ساندو می‌شود.

 

کد خبر 272685

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha