همشهری آنلاین: معاونان وزیر ورزش و جوانان برای استیفای حق پخش تلویزیونی با رئیس سازمان صدا و سیما دیدار کرده و قرار است تفاهم نامه‌ای امضا کنند.

دوربین عنکبوتی

به گزارش ایرنا از وزارت ورزش و جوانان، وزیر ورزش و جوانان با اعلام این خبر افزود: این دیدار برای تهیه تفاهم نامه در وزارت کشور خواهد بود و امیدوارم باکمک صدا و سیما حق ورزش عادلانه پرداخت شود.

محمود گودرزی با اشاره به اهمیت اقتصادی پرداخت حق پخش تلویزیونی برای ورزش حرفه‌ای گفت: معمولا در دنیا سهم ورزش در حق پخش تلویزیونی بیشتر است.

وزیر ورزش و جوانان افزود: الان سیما قبل، بعد و در بین دو نیمه مسابقات مهم داخلی و به طور مشخص رقابت‌های لیگ برتر فوتبال درآمد قابل توجهی از محل آگهی دارد که کمتر از 10درصد درآمد 180میلیاردتومانی صداو سیما نصیب ورزش می‌شود که منصفانه و عادلانه نیست.

وی گفت:با توافقی که اخیرا صورت گرفته بزودی در وزارت کشور نمانیدگان دو حوزه در حد معاونان دستگاه تفاهم نامه‌ای را برای تغییر این روند امضا خواهند کرد که امیدوارم با کمک صدا و سیما این تفاهم نامه اجرایی شود و حق ورزش عادلانه پرداخت گردد چرا که رونق ورزش موجب افزایش مخاطبان شبکه‌های صداو سیما نیز خواهد شد.

کد خبر 271880

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha