یکشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۵:۳۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: یک یگان از ارتش یمن مستقر در کوه حضرت شعیب حمایت خود را از انقلابیون این کشور اعلام کرد.

yemen army

شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد:یگان مستقر ارتش یمن در منطقه حضرت شعیب حمایت خود را از خواسته‌های مردم یمن و انقلاب آن اعلام کرد.

درجه‌داران و افسران این پایگاه نظامی بر ضرورت سرنگونی دولت یمن، اجرا شدن تصمیمات کنفرانس گفت‌و‌گوی ملی و برداشته‌شدن تصمیم لغو یارانه سوخت تاکید و اعلام کردند به سوگند سربازی خود در حمایت از مردم یمن و خواسته‌های آنان متعهدند.

بنا به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از شبكه المسيره،سرهنگ عنتر ابونشطان، فرمانده پایگاه حضرت شعیب گفت: همه نیروهای این پایگاه حمایت خود را از خواسته‌های عادلانه و به حق ملت یمن اعلام می‌کنند و ما خواسته‌های خود را در اختیار مقامات عالی رتبه نظامی و امنیتی قرار می‌دهیم تا خواسته‌های ملت یمن محقق شود. باید تلاش شود تا دستاوردهای کشور و وحدت آن حفظ شود. از دیگر برادران در ارتش یمن می‌خواهیم به ندای انقلاب پاسخ دهند و به انقلابیون آزاده ملحق شوند تا همه اهداف قانونی محقق شود و ما حمایت خود را از ملت و نه عده‌ای متنفذ، اعلام می‌کنیم.

سرهنگ محمد القاسمی گفت: همه افسران و درجه‌داران پایگاه نظامی حضرت شعیب حامی خواسته‌های ملت هستیم و باید تصمیم ظالمانه لغو یارانه سوخت برداشته و دولت فاسد سرنگون و همه تصمیمات کنفرانس گفت‌و‌گوی ملی یمن اجرا شود.

سرهنگ علی خلیل گفت: از حمایت انقلاب مسالمت‌آمیز ملت حمایت می‌کنیم و باید ظلم و ستم علیه ملت یمن از بین برود.

شیخ محمد سلمان یکی از شیوخ منطقه گفت: من به نمایندگی از سکنه و عشایر این منطقه از اقدام شجاعانه فرماندهی پایگاه نظامی حضرت شعیب و افسران و درجه‌داران آن در پیوستن به انقلاب مسالمت‌آمیز یمنی‌ها تشکر می‌کنم.

شیخ عبدالله القاهری یکی از شیوخ منطقه گفت:تاکید ما این است که انقلاب جوانان ما به صورت مسالمت‌آمیز ادامه خواهد یافت و ما از دارایی‌های مردم در این انقلاب حمایت می‌کنیم.

یکی از اعضای کمیته ساماندهی به اعتراضات مردمی گفت: ما از این موضع ملی ارتش یمن استقبال می‌کنیم و نیروهای ارتش از این که حامی ظالمان و فاسدان باشند خودداری کردند و بهترین درودها را به این یگان ارتش یمن می‌فرستم و از همه نیروهای ارتش یمن می‌خواهیم از این انقلاب مسالمت‌آمیز حمایت کنند و در کنار مردم یمن قرار داشته باشند نه این که حامی فاسدان، ظالمان و جنایتکاران باشند، ظالمانی که به منابع این کشور ضربه زدند و شهروندان یمنی را به قتل رساندند. من از نیروهای آزاده ارتش یمن می‌خواهم از اقدام این یگان نظامی پیروی کنند.

کد خبر 271823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha