گروه حوادث: زن جوان زمانی که به بهانه ملاقات با همسرش، قصد رساندن محموله کراک به او را داشت، توسط ماموران حفاظت زندان دستگیر شد.

مدتی پیش هنگامی که ماموران زن زندان رجایی‌شهر سرگرم بازرسی خانواده زندانیان در قسمت ملاقات بودند به زنی 22 ساله که قصد ملاقات با شوهرش را داشت مظنون شدند.

آنها در بازرسی لباس‌های این زن متوجه بسته مشکوکی شدند که حاوی 76 گرم کراک بود و به این ترتیب زن جوان بازداشت شد.

زن جوان پس از انتقال به شعبه 7 بازپرسی در دادسرای جنایی کرج به بازپرس صفری گفت: من و شوهرم یک سال پیش با هم ازدواج کردیم اما مدتی قبل او به اتهام حمل 25 گرم کراک دستگیر و راهی زندان شد.

وی ادامه داد: من که تا آن زمان نمی‌دانستم شوهرم یک قاچاقچی است، تصمیم گرفتم از او جدا شوم اما وی چند روز پیش از زندان با من تماس گرفت و گفت: 2 تن از دوستانش به خانه ما می‌آیند  و یک بسته به من خواهند داد.

وی سپس از من خواست تا بسته را در ساعت ملاقات‌ به زندان برده و بدون آنکه کسی از ماجرا بویی ببرد به او بدهم.

زن جوان  در ادامه گفت: من که به این ماجرا مشکوک شده بودم پس از آن که دوستان شوهرم بسته مورد نظر را  به خانه ما آوردند، در آن را باز کردم و متوجه شدم  داخل آن مواد مخدر جاسازی شده است. به همین خاطر تصمیم گرفتم از بردن آن به زندان صرف نظر کنم اما پس از مدتی همسرم با من تماس گرفت و گفت که اگر از بردن مواد صرف‌نظر کنم پس از آزادی مرا خواهد کشت.

بازپرس صفری با شنیدن اظهارات زن جوان از همسر وی خواست به دفاع از خود بپردازد اما این مرد منکر اظهارات همسرش شد .با این  اظهارات  متهمان، با قرار وثیقه روانه  زندان شدند.

کد خبر 27102

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز