گروه سیاسی: سردار سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی گفت: دفاع مسطح و موزاییکی به عنوان دکترین دفاع همه جانبه بسیج طراحی شده، یعنی دفاع و امنیت هر نقطه از کشور به وسیله‌ بسیجیان همان منطقه تامین می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران در نشست صمیمانه با ده‌ها گردان از بسیجیان عاشورا و الزهرا(س) کرمان، بسیجی را انسانی بصیر و شجاع دانست که آماده انجام وظیفه و تکلیف در صحنه‌های مختلف است و تاکید کرد: آمادگی سپاه و بسیج بالاترین قدرت بازدارندگی را ایجاد می‌کند و الحاق گردان‌های عاشورا به تیپ‌های نیروی زمینی در شرایط بحرانی، توان دفاعی سپاه پاسداران را تضمین می‌کند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت کنترل مرزهای جنوب شرقی کشور و مقابله با هرگونه عوامل ناامنی خاطرنشان کرد: حمایت و پشتیبانی آمریکایی‌ها از اشرار مسلح، دزدها، قاچاقچیان و تروریست‌ها برای ایجاد ناامنی در کشور نشان دهنده درماندگی و ذلت این به‌اصطلاح ابر قدرت جهانی است که همه راه‌ها و شیوه‌ها را برای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران آزموده و راه به جایی نبرده است. 

صفوی همچنین اعلام کرد: نیروهای پنج‌گانه سپاه پاسداران تمام تحرکات دشمنان فرا منطقه‌ای را زیر نظر دارند و با اشراف اطلاعاتی و آمادگی عملیاتی خود مهیای دفاع همه جانبه از امنیت و منافع ملی و انقلاب اسلامی هستند.

کد خبر 27024

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز