همشهری آنلاین: مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از خروج قطار مسافربری در خطوط ریلی بین ایستگاه‌های شیرین چشمه و شاهرود در استان سمنان خبر داد.

train

تسنيم نوشت: احمد طاهری در اين باره اظهار کرد: این قطار در مسیر مشهد - تهران از سمت شیرین چشمه به سمت شاهرود در حرکت بود، که از ریل خارج شد.

وی با اشاره به اینکه براساس اطلاعات اولیه 3 واگن این قطار مسافربری از ریل خارج شده است، خاطرنشان کرد: هنوز اخباری از تعداد مجروحان و یا کشته‌شدگان احتمالی از این حادثه در دست نیست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان درباره علت این حادثه ریلی گفت: این موضوع هنوز مشخص نشده و در دست بررسی است.

مهر نيز نوشت: علی خدایی با اشاره به این که قطار مسافری عادی مشهد - تهران در کیلومتر 159 حد فاصل شیرین چشمه - بسطام از خط خارج شده گفت: سه واگن انتهایی که یکی توشه باری و دو واگن مسافر بری بوده اند ساعت 15:25 دقیقه از خط خارج شده است.

وی با تاکید بر این که این سانحه خسارت جرحی نداشته افزود: کمیسیون سوانح اداره کل راه آهن شمال شرق برای بررسی و اعلام دلیل این حادثه به محل اعزام شده اند.

سرپرست اداره کل راه آهن شمال شرق کشور اعلام کرد: خبرهای بیشتر درباره این سانحه را بعد از بررسی کمیسیون سوانح به اطلاع مردم خواهد رساند.

اين در حالي است كه باشگاه خبرنگاران به نقل از مدير روابط عمومي راه آهن كشور نوشت: هیچ گونه واژگونی قطار صحت ندارد و فقط یک واگن توشه بین ایستگاه شیر چشمه و بستان از قطار جدا شده است.

وی افزود: بعد از رفع نقص و جداسازی واگن مورد نظر قطار به حرکت خود ادامه داده و اینک در ایستگاه شاهرود در حال حرکت است.

کد خبر 268372

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha