همشهری آنلاین: دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک در پایان پانزدهمین نشست هیات اجرایی از انتخاب بهداد سلیمی به عنوان پرچمدار کاروان ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون خبر داد.

B.Salimi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، پانزدهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح روز شنبه 018 فروردين) در محل کمیته ملی المپیک و با محوریت نهایی کردن تکلیف تیم‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون برگزار شد که در پایان این نشست شاهرخ شهنازی، دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک به تشریح مصوبات این نشست پرداخت.

وی انتخاب پرچمداران ایران برای دو رویداد مهم پیش رو را اولین مصوبه جلسه اين روز هیات اجرایی عنوان داشت و گفت: با در نظرگیری تمامی شرایط و بررسی حضور تیم‌های مختلف کاروان در دهکده ورزشکاران، در زمان برپایی افتتاحییه بازی‌ها تصمیم گرفتیم تا بهداد سلیمی، قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جهان و المپیک و دارنده عنوان قوی‌ترین مرد جهان را به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی ایران، اعزامی به هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی انتخاب کنیم.

بهداد سلیمی سومین وزنه‌برداری است که مسئولیت پرچمداری کاروان ورزشی کشورمان را در بازی‌های آسیایی برعهده دارد. پیش از این محمود نامجو دوبار در سال‌های 1951 و 1958 و حسین رضازاده یک بار در سال 2006، در بازی‌های آسیایی پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان بودند. جالب آن که در هر سه نوبت قبلی نامجو و رضازاده، مدال طلای بازی‌های آسیایی را هم به دست آوردند.

کد خبر 268211

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha