همشهری آنلاین: نمایندگان آمریکا، قرانسه، انگلیس و عربستان طی روزهای 25 و 26 خرداد با مقامات بحرین دیدار کردند اما از محتوای این دیدارهای گزارشی منتشر نشده است.

به گزارش فارس ویلیام مونرو سفیر آمریکا در منامه با خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین دیدار و گفت‌وگو کرد اما هیچ خبری از محتوا و جزئیات این دیدار منتشر نشده و خبرگزاری رسمی بحرین (بنا) تنها به انتشار یک عکس از این دیدار اکتفا کرده است.

جواد بن سالم العریض معاون نخست‌وزیر بحرین نیز امروز با ملیکه براک سفیر فرانسه در منامه دیدار و گفت‌وگو کرده که از این دیدار نیز خبری منتشر نشده است.

خبرگزاری بحرین همچنین گزارش داد: ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی نیز امروز با "جرج بوش" رئیس‌جمهور آمریکا تلفنی درباره تحولات حوادث در خاورمیانه و چالش‌هایی که منطقه را در بر گرفته گفت‌وگو کرد.

ملک عبدالله دیروز در دیدار با وزیر امور خارجه بحرین، در جریان نتایج سفر اخیر منوچهر متکی وزیر امور خارجه ایران به منامه قرار گرفته بود.

وی همچنین در این دیدار، نامه‌ای که چیزی از محتوای آن منتشر نشده است از همتای بحرینی خود دریافت کرده بود.

جیمز بادن سفیر انگلیس در منامه نیز دیروز با شیخ محمد بن مبارک آل خلیفه معاون نخست‌وزیر بحرین دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

معاون نخست‌وزیر بحرین و مسئول کمیته وزارتی دولت این کشور در این دیدار ضمن تأکید بر تقویت روزافزون روابط لندن - منامه، با اشاره به خرسندی دولت بحرین از رشد روابط تاریخی بین دو کشور دوست، نقش سفیر انگلیس را در تقویت روابط بحرین و انگلیس ستود.

کد خبر 26789

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خلیج‌ فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز