همشهری آنلاین: مشاور و دستیار فرمانده معظم کل قوا از کشورهای اسلامی خواست که ارتباط اقتصادی خود را با رژیم صهیونیستی قطع کنند

یحیی صفوی

به گزارش تسنیم، سرلشگر یحیی صفوی مشاور و دستیار فرمانده معظم کل قوا، امروز در حاشیه رونمایی مجموعه کتاب‌های هشت جلدی جهان اسلام در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موسسه آینده پژوهشی جهان اسلام سیاست همگرایی و وحدت کشورهای اسلامی را دنبال می‌کند، گفت: قطعا این اهداف تضمین کننده اهداف اساسی پیشرفت کشورهای اسلامی خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که در سالهای آینده برای هر یک از کشورهای جهان اسلام کتابی که مجموعه مسائل اساسی آن کشور را در پیوند با کشورهای همسایه و یا جهانی منعکس کند و این همگرایی به صلح جهانی برای مقابله با چالش‌ها و ناامنی‌ها تبدیل شود.

مشاور و دستیار فرمانده معظم کل قوا با اشاره به توطئه‌های بزرگ علیه کشورهای اسلامی از طریق راه اندازی گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق تصریح کرد: قطعا نتیجه و محصول این گروه های تروریستی به نفع رژیم صهیونیستی و قدرتهایی خواهد بود که علیه کشورهای اسلامی تلاش می‌کنند. بنابراین یک ضرورت عقلانی و سیاسی لازم است تا ملت‌های اسلامی را به همگرایی برساند.

سرلشگر صفوی اضافه کرد: این همگرایی می‌تواند از یک همگرایی منطقه ای آغاز و به اتحادیه‌های جهانی تبدیل شود که قطعا در این صورت کشورهای اسلامی می‌توانند از خود دربرابر تهدیدات جهانی بدون وابستگی به قدرت‌های خارجی دفاع کند.منابع مکتوب براساس بینش اسلامی و انسانی و بینشی که امام بزرگوار و رهبری عالیقدر ما در رابطه با جهان بشریت و سرنوشت مسلمانان و توجه به وحدت و همگرایی تدوین شده است.

وی ادامه داد: ما پرچم وحدت را به صورت عملی و آکادمیک تولید می‌کنیم و امیدواریم این تولید علم به زبان عربی، انگلیسی و ترکی، ترجمه و به دانشگاه‌های جهان منتقل شود.

مشاور و دستیار فرمانده معظم کل قوا در پاسخ به سوال دیگری در خصوص فجایعی که در غزه رخ می‌دهد، اظهار داشت: فاجعه غزه و فلسطین، کشتاری بدتر از آن چیزی است که نازی‌ها و هیتلری‌ها در کشورهای اروپایی انجام دادند و اگر کشورهای اروپایی فجایع نازی‌ها را به یاد می‌آورند، هم اکنون صهیونیست‌ها میراث‌دار نازی‌ها شدند.

سرلشگر صفوی تصریح کرد: کشتار و نسل کشی و جنایت علیه بشریتی که در غزه و فلسطین در حال رخ دادند است، روی نازی‌ها را سفید کرده است.

وی اظهار داشت: بیش از حمایت‌های نظامی،کلید رمز آزادی قدس شریف، وحدت و همگرایی بین دولت‌ها و ملت‌های اسلامی است و اگر کشورهای اسلامی سفارت‌خانه‌های این رژیم جنایت کار را ببندند و اگر صهیونیست‌ها را از اقتصاد منطقه‌ای حذف کنند و اگر هر مسلمان در ماه فقط یک دلار به مردم غزه و بازسازی مناطق ویران شده کمک کند چرا که زیرساختهای غزه نابود شده و اگر هر مسلمان یک کلمه در رسانه‌های خود و یا روشنفکران و خبرنگاران جهان یک خبر را از صدای مظلومیت فلسطینی‌ها دربرابر این سانسور خبری و امپریالیسم رسانه‌ای و بایکوت خبری منتشر کنند، رژیم صهیونیستی از بین می‌رود.

مشاور و دستیار فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها حتی یک روز بدون آمریکایی‌ها نمی‌توانند به حیات ننگین خود ادامه دهد و امیدواریم با این مقاومتی که بی‌نظیر است و فلسطینی‌ها در این مقاومت بیست و چند روزه نشان دادند که حاضرند برای رسیدن به آزادی و استقلال این همه فداکاری کنند، این غیرت در دولت‌ها و کشورهای اسلامی نیز و خصوصا سران دولت‌های اسلامی بوجود بیاید.

سرلشگر صفوی در ادامه اظهار داشت: ملت شجاع و رهبر مقتدر ایران اسلامی نشان دادند که همواره حامی مردم مظلوم فلسطین هستند و این حمایت سیاسی نیست، بلکه ایدئولوژیک است و یک حمایت زمانی نیست بلکه حمایت عملی است. امام و رهبری بزرگوار و ملت ما این رژیم را یک غده سرطانی و وصله ناچسب و یک رژیمی که محکوم و محتوم به فنا است ، می‌دانند.

وی با اشاره به آمار رشد جمعیت مسلمانان اشاره کرد: هم اکنون یک میلیون و 800 هزار نفر در غزه و دو میلیون و 800 هزار نفر در کرانه باختری زندگی می‌کنند یعنی مجموعه چهار و نیم میلیون نفر فلسطینی عرب مسلمان در فلسطین اشغالی حضور دارند و در مقابل آنها شش میلیون و 200 هزار صهیونیست یهودی در آنجا ساکن شدند و با توجه به رشد جمعیت مسلمانان که بیشتر از نرخ رشد یهودی‌ها است، تا 10 -15 سال آینده جمعیت مسلمانان بیشتر خواهد شد.

مشاور و دستیار فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: در مقیاس جهانی جمعیت یهودیان بین 18 تا 20 میلیون هستند که شش میلیون آنها نیز در امریکا زندگی می‌کنند، اما لابی قدرتمندی دارند. بنابراین مسلمانان که هم اکنون یک میلیارد و 600 میلیون جمعیت هستند تا سال 2050 جمعیت آنها به حدود 9 میلیارد و 800 هزار نفر می‌رود. یعنی نرخ جمعیت آن به دو میلیارد می‌رسد و نرخ یهودی‌ها به 25 میلیون تا 30 میلیون نفر منتهی می‌شود که این جمعیت در برابر جمعیت بزرگ مسلمانان کاری از پیش نخواهد برد.

سرلشگر صفوی با بیان اینکه در یک نگاه عقلانی آینده‌ای برای رژیم صهیونیستی ندارد گفت: سران سیاسی رژیم صهیونیستی به خوبی می‌دانند که آینده از آن فلسطین است و صهیونیستی‌‌های غاصب جایگاهی از خود در منطقه و برگشت به موطن خود نخواهند داشت.

کد خبر 267584

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha