سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
۰ نفر

زن جوان که همراه یک تور مسافرتی راهی ترکیه شده بود، هنگام خرید از فروشگاهی در استانبول دچار حادثه‌ای مرگبار شد.

توریست ایرانی

اين زن كه فرانك نام دارد، چهارشنبه هفته گذشته همراه اعضاي خانواده‌اش و از طريق يك تور مسافرتي براي سفري چند‌روزه از تهران راهي تركيه شد. 3 روز از اقامت آنها در استانبول مي‌گذشت كه اعضاي اين خانواده تصميم گرفتند براي خريد راهي يك فروشگاه لباس معروف در اين شهر شوند. آنها آن روز در طبقه همكف فروشگاه سرگرم تماشا و انتخاب لباس بودند كه حادثه شومي رخ داد.

در بخشي از فروشگاه، راه پله‌ بسيار باريكي وجود داشت كه به زيرزمين و انباري فروشگاه منتهي مي‌شد. 5پله باريك و بلند در آنجا قرار داشت كه مختص استفاده كاركنان فروشگاه بود و مقابل آن با يك رديف لباس مسدود شده بود، به‌طوري كه مشتريان متوجه وجود آن نمي‌شدند و آن را نمي‌ديدند. زماني كه فرانك سرگرم انتخاب لباس از رديف لباس‌ها بود، ناگهان لباسي كه وي در دست داشت روي زمين افتاد.

زن جوان جلوتر رفت تا لباس را بردارد اما ناگهان زير پايش خالي شد و او به داخل همان راه‌پله‌ باريك سقوط و سرش به‌شدت با پله‌ها برخورد كرد. به‌دنبال اين ماجرا، اعضاي خانواده فرانك وحشت‌زده با اورژانس تماس گرفتند و دقايقي بعد تكنيسين‌هاي اورژانس در محل حادثه حاضر شدند. راه‌پله باريك‌تر از آن بود كه آنها بتوانند با برانكارد زن مجروح را از آنجا خارج كنند. براي همين كمي طول كشيد تا آنها توانستند فرانك را به بيمارستان منتقل كنند.

زن جوان در بيمارستان بستري و تلاش براي نجات جان او شروع شد اما وي بعد از 2روز جدال با مرگ، روي تخت بيمارستان جان باخت. برادر فرانك درگفت‌وگو با همشهري گفت: پس از اين حادثه ما از فروشگاهي كه حادثه در آنجا رخ داده بود، شكايت كرديم؛ چرا‌كه بي‌توجهي آنها و عدم‌رعايت نكات ايمني در آنجا باعث بروز اين حادثه شده بود.

از طرفي زماني كه خواهرم در بيمارستان بود، متوجه شديم توري كه وي با آن به تركيه رفته بود، اصلا بيمه نداشته و مسافران را بيمه نكرده بود. به همين دليل مجبور شديم تمامي هزينه‌هاي بيمارستان را خودمان پرداخت كنيم. اين هزينه‌ها در حدود 120ميليون تومان بود كه به سختي و با كمك آشنايان توانستيم آن را تهيه كنيم. به همين دليل قصد شكايت از تور مورد نظر را هم داريم.وي افزود: ما در تركيه ماجرا را به سفارت ايران هم گزارش كرديم و با وكيلي كه سفارت در اختيارمان قرار مي‌دهد شكايتمان را پيگيري خواهيم كرد. اين حادثه همه ما را شوكه كرد و قرار است امشب، جسد خواهرم با پرواز استانبول- تهران به ايران برگردد تا بتوانيم مراسم خاكسپاري را انجام دهيم.

کد خبر 262909

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha