مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

نگاهی گذرا به وضعیت اعتبارات دولتی کلانشهرهای کشور در حوزه حمل‌ونقل بین سال‌های ۸۹ تا ۹۳، حاکی از کاهش این اعتبارات طی سال‌های اخیر است.

به گزارش روابط عمومي معاونت حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران، مديركل برنامه‌ريزي اين معاونت با ارائه گزارشي از وضعيت اعتبارات حمل‌ونقلي كلانشهرهاي كشور گفت: اميدواريم با مديريت جهادي در پايتخت و ساير كلانشهرها و كمك دولت، شاهد بهبود وضعيت حمل‌ونقل شهري در كشور باشيم، هر چند در اختصاص اعتبارات دولتي مشكلات و موانع جدي‌اي وجود دارد.

مسعود رنجبريان با اشاره به اينكه بالاترين رديف اعتباري كه هر سال به كلانشهرها اختصاص داده مي‌شود، رديف عمراني مترو است كه صرفاً در تهران و مشهد به بهره‌برداري رسيده، اظهار كرد: البته با گذشت 3‌ماه از سال 93، هيچ نقدينگي‌اي در اين ارتباط به تهران تزريق نشده است. وي با بيان اين موضوع كه با گذشت هر سال شاهد كاهش اعتبارات دولتي كلانشهرها در حوزه حمل‌ونقل هستيم، اظهار كرد:

اين در حالي است كه وضعيت بايد بر عكس باشد و كلانشهرها هر سال بايد اعتبارات بهتر و بيشتري نسبت به سال قبل از آن دريافت كنند. رنجبريان با بيان اينكه اعتبارات دولتي كلانشهرها در حوزه حمل‌ونقل از يك هزار و 116ميليارد تومان در سال92 با 27درصد كاهش به 815ميليارد تومان در سال93 كاهش پيدا كرده، تصريح كرد: كاهش 301ميليارد توماني اعتبارات حمل‌ونقلي، وضعيت بغرنجي را براي كلانشهرها ايجاد كرده است.

کد خبر 262671

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha