مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۱:۴۵
۰ نفر

جایگاه سوخت گیری اتوبوس های شرکت واحد با صرف هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال ، توسط شهرداری منطقه 22 در جنوب بلوار شرقی مجموعه ورزشی آزادی ، احداث و آماده بهره برداری شد.

به گزارش سما ،  معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 22 تهران گفت: در راستای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و تسریع در ارائه بیشتر خدمات به شهروندان ، جایگاه سوخت گیری ویژه اتوبوس های شرکت واحد با ظرفیت 100 هزار لیتر گازوئیل ساخته شده است.

مهندس علی مژده جو تصریح کرد: به دلیل نبود وجود جایگاه سوخت رسانی در این ممنطقه ، هر دستگاه اتوبوس به طور متوسط روزانه دو ساعت زمان مفید برای سوخت گیری تلف می کرد که با احتساب وجود 450 دستگاه اتوبوس مناطق 8 و 22 شرکت واحد ، روزانه 900 ساعت از زمان سرویس دهی اتوبوسه ا به شهروندان هدر می رفت.

وی افزود: با راه اندازی جایگاه سوخت رسانی ویژه اتوبوس های شرکت واحد ضمن استفاده از ظرفیت زمانی اتوبوس ها و دسترسی بیشتر شهروندان به خدمات شبکه حمل و نقل عمومی ، شاهد سفرهای درون شهری شهروندان و جلوگیری از استهلاک زودرس اتوبوس ها ، صرفه جویی در مصرف روغن و لاستیک و کاهش مصرف حدود 8 هزار لیتر گازوئیل در روز و 240 هزار لیتر در ماه خواهیم بود.

مژده جو در ادامه اظهار امیدواری کرد: بر اساس دستورالعمل مدیریت زیست محیطی (ایزو 14001) با بهره برداری از جایگاه سوخت رسانی اتوبوس ها ، بزودی شاهد کاهش منابع آلاینده های صوتی و هوا و از سوی افزایش گرایش شهروندان به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی و کاهش تمایل آنان به استفاده از وسایل نقلیه شخصی در سفرهای درون شهری باشیم.

وی افزود: ساخت این جایگاه سوخت رسانی هر روز می توان به میزان خدمات رسانی 60 دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی موجود اضافه کرد.

مژده جو در ادامه اظهار کرد: جایگاه سوخت رسانی ویژه اتوبوس ها ، همراه با سایر پروژه های عمرانی در هفته بزرگداشت دفاع مقدس مورد بهره برداری قرار می گیرد.

کد خبر 2618

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز