همشهری‌آنلاین: مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن ضمن عذرخواهی از بروز حادثه شب گذشته برخورد قطار مسافری با قطار باری در ایستگاه امروان دامغان گفت: در این حادثه یکی از مسافران کهنسال جان خود را از دست داد و تعداد ۱۸ نفر در بیمارستان دامغان و ۲ نفر در بیمارستان سمنان بستری شدند.

حوادث - قطار

فارس نوشت: صادق سکری اظهار داشت: شب گذشته حدود ساعت 22:10 قطار فوق العاده 9 طوس مسافری محور تهران - مشهد در ایستگاه امروان از توابع شهرستان دامغان دچار سانحه شد.

وی ادامه داد: سانحه بر اثر برخورد قطار مسافری با یک رام‌ قطار باری متوقف در ایستگاه صورت گرفت که منجر به جراحت تعدادی از مسافران شده و متأسفانه یکی از مسافران کهنسال در این حادثه جان باخت‌، برخی از مسافران که دچار جراحت سطحی شده بودند، ‌به صورت سرپایی مداوا شده و عده‌ای هم برای درمان به بیمارستان اعزام شدند.

مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن با انتقاد از اطلاع‌رسانی‌های غیر دقیق‌ برخی مسئولان، تأکید کرد: ‌طبق اعلام کادر پزشکی بیمارستان‌ از 32 نفر مجروح، تعداد 18 نفر در بیمارستان دامغان و 2 نفر در بیمارستان سمنان بستری شده و بقیه افراد به صورت سرپایی مداوا شده‌اند و حال مصدومان رضایت بخش اعلام شده است.

وی اضافه کرد: در این حادثه تنها یکی از مسافران کهنسال متأسفانه جان خود را از دست داد.

سکری ضمن اعلام عذرخواهی راه‌اهن جمهوری اسلامی ایران از بروز این حادثه ریلی، تأکید کرد: کمیسیون عالی سوانح راه‌آهن در حال بررسی علت سانحه بوده و پس از رسیدگی نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

شب گذشته حدود ساعت 22:10 قطار فوق العاده 9 طوس مسافری محور تهران - مشهد در ایستگاه امروان، از توابع شهرستان دامغان دچار سانحه شد.

‌سانحه بر اثر برخورد قطار مسافری با یک رام‌ قطار باری متوقف در ایستگاه صورت گرفت که منجر به جراحت تعدادی از مسافران شده و متأسفانه یکی از مسافران ‌جان خود را از دست داده است.

این قطار‌ حدود 350 مسافر داشته است.

در این حادثه 2 سالن مسافری آسیب دیده از قطار مسافری مذکور، منفک و قطار فوق به سیر خود ادامه داد و سایر مسافران نیز توسط یک قطار فوق العاده به مشهد مقدس اعزام شدند.

بنابراین گزارش ظاهراً در حادثه برخورد قطار مسافری فوق‌العاده 9 طوس با قطار باری، 2 واگن آسیب‌ دیدند که مربوط به ‌قسمت جلو قطار بوده است.

مسافرانی که دچار جراحاتی شده‌اند، به بیمارستان ولایت دامغان اعزام شده‌اند.

کد خبر 261597

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha