۱۷‌ماه زندگی زیرزمینی مدیر یک بنگاه مسکن که دست به کلاهبرداری یک‌میلیاردتومانی از طعمه‌هایش زده بود، پایان یافت.

متهم

این مرد زمستان سال91 و با شکایت تعدادی از شاکیان تحت تعقیب پلیس قرار گرفت. یکی از شاکیان به پلیس گفت: برای اجاره آپارتمان به بنگاهی در شرق تهران رفتم. مدیر بنگاه با گرفتن پول به‌عنوان ودیعه به من وعده داد که به‌زودی خانه خوبی برایم پیدا می‌کند اما بعد از مدتی فراری شد. بعد از آن متوجه شدم که مرد جوان با همین شگرد از افراد زیادی کلاهبرداری کرده است.

با شکایت شاکیان تحقیقات مأموران اداره چهاردهم پلیس آگاهی پایتخت برای دستگیری کلاهبردار شروع شد و مأموران دریافتند که مرد کلاهبردار مجرم سابقه‌داری به نام حسین، 32ساله است که با جلب اعتماد یکی از بستگانش، به‌عنوان مدیردر بنگاه مسکن او مشغول به‌کار شده و پس از کلاهبرداری از عده زیادی، متواری شده است. کارآگاهان سرانجام 18اردیبهشت‌ماه به فرار 17ماهه این کلاهبردار فراری پایان دادند و وی را در بومهن به دام انداختند.

سرهنگ محمدرضا ذاکر استقامتی، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران با بیان این خبر گفت: ارزش کلاهبرداری‌های این متهم، یک میلیارد تومان برآورد شده و قاضی پرونده با صدور مجوز انتشار عکس او در روزنامه‌ها از شاکیان احتمالی خواسته است برای شکایت به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.

کد خبر 260786
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز