چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه نقاشی‌های باران آزاد با عنوان «لذت عکاسی با وی‌‌پی‌ان» از روز دوم خرداد ماه در گالری مریم فصیحی هرندی افتتاح می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایشگاه مجموعه 226 نقاشی در سایز 15*10 (به اندازه عکس های آنالوگ) که مجموعه لذت عکاسی با وی‌پی‌ان را تشکیل می‌دهند به نمایش در می‌آید و در تکمیل آن دو ویدئو آرت که تفکر این نقاش را در طراحی این نمایشگاه به گونه ای دیگر ارائه می‌دهد نیز به نمایش در می‌آید که از ساخته‌های این نقاش است.

باران آزاد، هنرمند جوان درباره این نمایشگاه می‌گوید: «انسان معاصر "محل وقوع " است. مکان، جایگاه رخداد چیزها. پس به یک معنا انسان معاصر نه هیچکدام، که تمام انواعی است که شمرده شد.

انسان، تنها در بازتولید مکرر خویش است که می‌تواند به درکی از "خود" برسد و اینچنین، "واقعیت" نه یک واحد منسجم زمانی-مکانی، که پنداری مقطع، لایه لایه و شخصی است که انسان معاصر، "خود"های نخواسته‌اش را در آن بازیافت می‌کند.

لذا دیگر نه آنکه به شکلی پست مدرن "واقعیت"، واقعی نیست، بلکه فعالیتی است که بوسیله آن، ادراکات فاصله ساز مختل شده و "من" در میانجی های آگاهی، مقیم می‌شود».

او درباره نمایشگاه جدیدش در یک جمله معتقد است: «نقاشی های من از انسان است... از "حضورش ... از واقع بودگی اش».

نمایشگاه «لذت عکاسی با وی‌پی‌ان» تا 20 خردادماه در گالری مریم فصیحی ادامه دارد و علاقمندان برای بازدید از این آثار در ایام نمایشگاه هر روز از ساعت 16 تا 21 می‌توانند به این گالری مراجعه کنند.

گالری مریم فصیحی هرندی در خیابان دروس، خیابان وارسته، کوچه مشایخی واقع شده است.

کد خبر 260166
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز