مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۵ تیر ۱۳۸۶ - ۰۹:۰۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: المپیاد ورزشی بانوان محلات تهران در سالن 12 هزار نفری آزادی با حضور شهردار تهران برگزار شد.

دومین المپیاد ورزشی بانوان محلات تهران در تجلیل از بانوان برگزیده این شهر در سالن 12 هزار نفری آزادی با حضور شهردار تهران ، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر و جمعی از پیشکسوتان عرصه ورزش و هنر برگزار شد.
به گزارش سما (روابط عمومی شهرداری تهران)، دکتر محمد باقر قالیباف در سخنانی در دومین المپیاد ورزشی بانوان محلات تهران با تجلیل از بانوان برگزیده تهران گفت: انقلاب اسلامی که برخاسته از دیدگاه های عمیق اسلام است، توانسته ارزش های لازم را در اختیار بانوان قرار دهد و حرکت های انقلابی که امروزه در عرصه های علمی انجام شده است قابل قیاس با گذشته نیست.

وی با اشاره به حضور بانوان در عرصه های مختلف علمی به خصوص دانشگاه ها که هم اکنون 50 درصد ظرفیت دانشگاه ها در اختیار بانوان است، افزود: حضور بانوان در عرصه های مختلف نشان می دهد که هر فرصتی در هر عرصه ای برای آن ها فراهم شود، می توانند از مردان در آن زمینه سبقت بگیرند.

قالیباف خاطرنشان کرد: هم اکنون در تلاش هستیم تا فرصتهای مختلف و بیشتری را در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی برای بانوان فراهم کنیم.

شهردار تهران با تاکید بر اینکه مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری مصمم است بتواند تمام عقب ماندگی هایی که برای بانوان وجود دارد را جبران کند و فرصت هایی را در زمینه های مختلف علمی، ورزشی برای بانوان فراهم کند، افزود: باید بدون توجه به جنسیت، راه فعالیت را برای بانوان در تمام عرصه ها باز کنیم.

در پایان این مراسم، از بانوان برگزیده عرصه های ورزشی و جمعی از هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون توسط شهردار تهران قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 25859

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز