دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۵
۰ نفر

پس ندادن گوشی موبایل شروع یک درگیری بین ۲دوست بود اما وقتی ۲نفر به این دعوا اعتراض کردند نمی‌دانستند ماجرا به جنایت ختم می‌شود.

متهمان

این حادثه ساعت 21چهارم اردیبهشت رخ داد. آن‌شب وقتی مأموران کلانتری 119مهرآباد جنوبی در جریان یک درگیری در خیابان دامپزشکی قرار‌گرفتند راهی آنجا شده‌اند. بررسی‌ها نشان داد که چند جوان با هم درگیر شده‌اند و در این نزاع 2نفر به‌علت ضربات چاقو مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته‌اند. کارآگاهان در تحقیقات محلی دریافتند 2نفر از افراد سابقه دار به نام‌های علی و هاشم در درگیری شرکت داشته و با استفاده از سلاح سرد دست به ضرب و جرج 2جوان دیگر زده بودند. با این اطلاعات، مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران یکی از متهمان به نام هاشم را 11اردیبهشت‌ماه دستگیر کردند.

جدال با مرگ

همزمان با دستگیری هاشم، از بیمارستان خبر رسید که یکی از مجروحان با وجود تلاش پزشکان به‌علت شدت جراحات جان باخته است. با مرگ وی، پرونده‌ای پیش روی بازپرس جنایی تهران تشکیل شد و تیمی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران تحقیقات خود را در این زمینه شروع کردند و موفق به دستگیری علی، متهم دیگر پرونده شدند.

وی در بازجویی‌ها درخصوص علت درگیری گفت:چند روز پیش هاشم گوشی تلفن همراه مرا امانت گرفت اما دیگر پس نداد و هربار هم بهانه می‌آورد. روز حادثه برای گرفتن گوشی مجددا به مقابل خانه هاشم رفتم و از وی خواستم موبایلم را پس بدهد اما او باز هم بهانه آورد و مرا عصبی کرد. بین ما درگیری لفظی به‌وجود آمد که در همان موقع، مقتول و دوستش که از جوانان محل بودند به سمت ما آمدند و به ایجاد سرو صدا در محل و ناسزا گفتن ما با صدای بلند در آنجا اعتراض کردند. همین موضوع باعث شد که من و هاشم با آنها درگیر شویم. وی ادامه داد:من از داخل ماشینم و هاشم از خانه چاقو برداشتیم و در درگیری چند ضربه به آنها زدیم.

سرهنگ آریا حاجی‌زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف هر دو متهم به مشارکت در نزاع و درگیری منجر به جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی قاضی پرونده صادر شده است و متهمان جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران قرار گرفتند.

کد خبر 258526
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز