سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: دکتر رضایی یکی از چهره‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام است که در بحث مدیریت شهری به طور جدی وارد شده اما خروجی لازم را برای شهر تهران نداشته است.

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا دبیر در جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به ضرورت تحقق مدیریت یکپارچه شهری گفت: هنوز بسیاری از نهادها به دنبال تحقق مدیریت واحد شهری هستند اما با فرهنگی که در سطح مدیریتی ما وجود دارد تا 100 سال دیگر هم به این مهم نمی رسیم.

وی از مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست کرد همانطور که تجمیع انتخابات شوراها با ریاست جمهوری را دنبال کردند؛ تحقق مدیریت یکپارچه شهری را در اولویت قرار دهند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه هنوز شهرداری تهران از قانون سال 1334 مجلس شورای اسلامی تبعیت می‌کند، گفت: قانونی که در سال سال 1286 برای اولین بار توسط مجلس ملی اولین درباره انجمن های شهر به تصویب رسید از قانونی که امروز بعد از گذشت 107 سال در مورد شوراهای شهر وجود دارد، بسیار قوی‌تر است.

وی با اشاره به ضرورت تحقق مدیریت یکپارچه شهری گفت: هنوز بسیاری از نهادها به دنبال تحقق مدیریت واحد شهری هستند، اما با فرهنگی که در سطح مدیریتی ما وجود دارد، تا 100 سال دیگر هم به این مهم نمی‌رسیم.

کد خبر 257779
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز