سه‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: بعد از هشت سال، شراره صالحی هنرمند مقیم پاریس عصر جمعه ۱۲ اردیبهشت ماه در تهران و گالری شکوه نمایشگاه برگزار می‌کند.

نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین، او که دکترای شرق شناسی از دانشگاه استراسبورگ فرانسه را اخذ کرده است، در این نمایشگاه برگزیده ای از آثار هشت سال اخیرش را به نمایش می‌گذارد.

صالحی در این نمایشگاه 17 اثر میکس مدیا با ابعاد متفاوت از هم ارائه داده است که شامل پنج دوره کاری او از سال 2006 تا 2014 می‌باشد.

او در این آثار موتیفا و عناصر هنر ایرانی را با سبک و سیاقی جدید به کار گرفته است. رنگ هایی چون فیروزه ای، طلایی، لاجوردی و اخرایی در نقاشی هایش جایگاه ویژه ای دارند.

شراره صالحی متولد 1340 است. او تاکنون 19 نمایشگاه انفرادی در ایران و کشورهایی دیگری چون فرانسه، تونس، امارات برپا کرده است و حضور در 48 نمایشگاه گروهی در ایران و کشورهایی چون آلمان، ایتالیا، آمریکا، چین، سوریه، قبرس، ونزوئلا را در کارنامه هنری خود دارد.

صالحی کارشناسی گرافیک از دانشگاه هنر تهران، کارشناسی ارشد پژوهش هنر از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران، کارشناسی ارشد مطالعات جهان عرب از دانشگاه سوربن پاریس و دکترای شرق شناسی از دانشگاه استراسبورگ فرانسه دارد.

بیستمین نمایشگاه انفرادی شراره صالحی تا 17 اردیبهشت ماه در گالری شکوه دایر خواهد بود و علاقمندان می‌توانند همه روزه (به جز پنجشنبه ها و تعطیلات رسمی) از ساعت 17 الی 21 از این آثار در فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان شهید سلیمی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 گالری شکوه دیدن کنند.

کد خبر 257749
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز