گروه سیاسی: وزیر دفاع تأکید کرد: ادعاهای آمریکا مبنی بر دخالت ایران در امور عراق دروغ است.

سردار سرتیپ مصطفی محمد نجار با اشاره به ادعاهای اخیر مقامات آمریکایی مبنی بر دخالت نظامی ایران در عراق و حمایت از گروه‌ ‌های تروریستی گفت: این ادعاها کاملا دروغ و در چارچوب یک طرح عملیات روانی از سوی مقامات آمریکایی مطرح می‌شود، همان‌گونه که اشغال عراق با یک دروغ بزرگ به وقوع پیوست.

وی با بیان این که جمهوری اسلامی ایران امنیت عراق را امنیت خود تلقی می‌کند، تصریح کرد: بارها آمادگی کشورمان را برای همکاری با دولت عراق برای استقرار کامل امنیت و آرامش در این کشور اعلام کرده‌ایم و در این مسیر از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: هر گونه همکاری ایران در چارچوب تعاملات و توافقات با دولت ملی عراق صورت می‌پذیرد.

سردار نجار افزود: نوع تحرکات و اقدامات تروریست‌ها در عراق نشانگر آن است که سازمان سیا بخشی از فجایع تروریستی و ناامنی را در عراق مدیریت می‌کند.

سردار نجار فرافکنی و اتهام‌زنی را از روش‌های آمریکا برای جبران ناکامی در عراق خواند و افزود: انتشار اخبار سراسر کذبی نظیر انتقال موشک‌های ایرانی به سوریه، کمک نظامی و تسلیحاتی ایران به گروه‌های تروریستی، سقوط هلی‌کوپترهای انگلیسی توسط موشک‌های ساخت ایران و فعالیت اطلاعاتی و نظامی ایران در عراق نیز در همین چارچوب از سوی تندروهای کاخ سفید مطرح می‌شود.

کد خبر 25554

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز